ثبت‌نام مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی‌ ـ کاربردی از 24 مرداد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی، آغاز ثبت‌نام مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه را 24 مرداد امسال اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام مهرماه دانشگاه جامع تا 31 مرداد ادامه دارد.

محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز ثبت‌نام مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه، اظهار کرد: ثبت‌‌نام مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی از 24 مرداد از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود و تا 31 مرداد ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه پذیرش دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بر اساس شرط معدل است، خاطرنشان کرد: امسال سومین سال پذیرش دانشجو بر اساس خوشه‌های شغلی است و بر همین اساس مراکز این دانشگاه به صورت تخصصی اقدام به جذب و آموزش دانشجو می‌کنند.

ظرفیت 350 هزار نفری پذیرش مهرماه دانشگاه علمی ـ کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی با اشاره به ظرفیت 350 هزار نفری جذب دانشجو در مهرماه امسال، گفت: امسال مراکز این دانشگاه در 5 هزار کدرشته محل اقدام به جذب دانشجو می‌کنند.

وی، زمان اعلام نتایج پذیرش دانشجو را هفته اول شهریورماه اعلام و تاکید کرد: مهرماه دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی تکمیل ظرفیت ندارد و داوطلبان این دانشگاه باید در زمان اعلام شده اقدام به ثبت‌نام کنند.

امید، زمان آغاز کلاس‌های دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی را اول مهرماه اعلام و تاکید کرد: در صورت ارائه مجوز ستاد ملی کرونا، کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود و در غیر این صورت، کارگاه‌های این دانشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدرسان و کارکنان دانشگاه جامع طی روزهای آینده واکسینه می‌شوند

امید با بیان اینکه تمام مدرسان و کارکنان دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی طی روزهای آینده واکسینه می‌شوند، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه نیز تا پایان شهریورماه انجام خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار