ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۰

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

 ۸ دی ۱۴۰۰- اطلاعیه مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درخصوص اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه سال ۱۴۰۰

به‌ اطلاع‌ متقاضیان آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه که آزمون آن در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ برگزار شد، می رساند که کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور روز پنج شنبه مورخ ۰۹/۱۰/۱۴۰۰ در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می گیرد. لذا معرفی شدگان می بایست براساس توضیحات مندرج در کارنامه آزمون و به منظور طی نمودن سایر مراحل آزمون در تاریخ ۱۰/۱۰/۱۴۰۰ به درگاه اطلاع رسانی مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به آدرس: www.۲۳۰۵۵.ir مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند. بدیهی است مسئولیت های ناشی از عدم مراجعه متقاضیان در زمان مذکور به درگاه اطلاع رسانی مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و همچنین عدم پیگیری اطلاعیه های بعدی مرکز به عهده متقاضیان می باشد.


20 مهر 1400 – دریافت کارت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری – قوه قضائیه در سال 1400

به اطلاع می رساند؛ لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضائیه فعال گردید.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


۱۴ مهر ۱۴۰۰ – اطلاعیه درباره‌ تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری- قوه قضائیه در سال ۱۴۰۰

به‌ اطلاع‌ متقاضیان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری می رساند آزمون در صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ در ۳۸ شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ آغاز و درهای ورود به جلسه آزمون نیم-ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، بنابراین متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ – آدرس، محل‌ رفع نقص کارت و مندرجات کارت شرکت در آزمون

۱- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۸ و ۱۴ کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد، لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ به قسمت ویرایش اطلاعات در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمائید.

تبصره: چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند ۸ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (برای متقاضیان متقاضی استفاده از سهمیه بنیاد شهید- سپاه پاسداران-ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید تا درصورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر برای شما اعمال گردد؛ در غیراینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

۲- در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هر یک از موارد ذیل، متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ ظهر و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جداول شماره ۱ و ۲ ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

۱-۲- چنانچه نسبت به بندهای ۳، ۹، ۱۰ ، ۱۱، ۱۲ ، ۱۳ ، ۱۶ و ۱۷ (جنس، بومی، متقاضی انتقال، متقاضی تغییر رشته، مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی، رشته محل مورد تقاضا و مدت سابقه کار) معترض هستید، ضروری است با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی واصل شناسنامه عکسدار) به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمایید.

۲-۲- چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی متقاضی با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص متقاضی همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۳-۲- چنانچه عکس روی کارت متقاضی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند، موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج ‍‍ ـ یادآوری های مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- در ورودی حوزه های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۳- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، بی‌سیم، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند.

۵- خارج نمودن ملزومات آزمون (پاسخنامه، کارت شرکت در آزمون و یا دفترچه سوالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود و با متقاضیانی که اقدام به این تخلف نمایند طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

۶- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی، به همراه داشتن هر گونه وسایل الکترونیکی و ارتباطی حتی بصورت خاموش (از قبیل پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، بی‌سیم و ..)، جزوه، کتاب، هر گونه نُت و یادداشت و نظایر آن ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می گردد و با متقاضیان متخلّف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۷- متقاضیان لازم است درصورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون برای آنها، نسبت به ارسال درخواست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند. درخواست های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

د- دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی

ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:

۱- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۷:۰۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

۲- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

۳- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

۴- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

۵- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان زمان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.

۶- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.

۷- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

۸- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

۹- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

۱۰- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

۱۱- به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

۱۲- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

ه‍‍ ـ تکمیل فرم خوداظهاری متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است. بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز چهارشنبه مورخ ۱۴/۰۷/۱۴۰۰ لغایت جمعه مورخ ۱۶/۰۷/۱۴۰۰ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضائیه) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

و – نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش و کشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: https://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: https://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

در خاتمه اضافه می‌نماید که متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

  فایل جدول شماره ۱ -شهرستان محل برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه سال_ ۱۴۰۰ براساس استان محل اقامت فعلی داوطلبان

 فایل جدول شماره ۲- آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون حوزه خواهران و برادران آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قو ه قضائیه ۱۴۰۰


۱۰شهریور ۱۴۰۰ – ثبت نام مجدد آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضائیه سال ۱۴۰۰

 به اطلاع می رساند مهلت ثبت نام مجدد آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ آغاز گردید.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید


6 شهریور 1400 – اطلاعيه زمان برگزاری و امکان مجدد ثبت نام در آزمون های کارشناسان رسمی و وکالت قوه قضائیه سال 1400 

با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون های کارشناسان رسمی و وکالت قوه قضائیه به استناد مصوبه هفتاد و نهمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مورخ 1400/05/25 مبنی برعدم امکان برگزاری این آزمونها در روزهای پنجشنبه و جمعه 18 و 1400/06/19، زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه به روز پنجشنبه مورخ 1400/07/22 و آزمون وکالت قوه قضائیه به روز جمعه مورخ 1400/07/23 موکول گردید.
با توجه به تعویق زمان برگزاری این آزمونها به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضیانی كه براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه بتوانند از روز چهارشنبه مورخ 1400/06/10 لغایت روز شنبه مورخ 1400/06/13 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.
لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه اصلاحیه مورخ 1400/05/09 آزمون کارشناسان رسمی و اطلاعیه راهنمای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه، به درگاه اطلاع‌رسانی  اين سازمان مراجعه و  نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلا  ثبت‌نام خود را تکمیل نموده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند تا مهلت اعلام شده، بجز عکس، سایر اطلاعات خود را ویرایش نمایند.


4 شهریور 1400 – تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی در سال 1400 

جاماندگان از ثبت‌نام در آزمون وکالت و کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۴۰۰ می‌توانند چهارشنبه هفته آینده در این دو آزمون ثبت‌نام کنند.
پیرو درخواست‌های مکرر داوطلبان آزمون وکالت و کارشناسی رسمی ۱۴۰۰ مبنی بر بازگشایی مجدد سایت ثبت‌نام در آزمون، با پیگیری‌های مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، فرصت ثبت‌نام مجدد به داوطلبان داده می‌شود.
با هماهنگی صورت‌گرفته با سازمان سنجش، این دسته از داوطلبان خواهند توانست از دهم تا سیزدهم شهریور با مراجعه به سایت سازمان سنجش در آزمون‌های وکالت و کارشناسی رسمی ۱۴۰۰ ثبت‌نام کنند.
فرصت اعطایی آخرین مهلت ثبت نام بوده و قابل تمدید نمی‌باشد. جزئیات این خبر در تارنمای مرکز قابل دسترسی است.


26 مرداد 1400 – اطلاعیه تعویق آزمون مرکز وکلا و کارشناسان رسمی در سال 1400 

آزمون ورودی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به تعویق افتاد.
به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، با اوج گیری کرونا در شهریور ماه آزمون ورودی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به تعویق افتاد.
زمان جدید برگزاری آزمون هنوز اعلام نشده است.
پیش از این، طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش و همچنین اعلام مرکز وکلا، قرار بود آزمون وکالت دادگستری مرکز در روز ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۰ و آزمون کارشناسی رسمی مرکز در روز ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار شود.


9 مرداد 1400 – تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحیه دفترچه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 1400
پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ 1400/05/03، با توجه به اعلام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی كه تا این تاریخ (1400/05/09) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است كه بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ 1400/05/13 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی  این سازمان مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.
ضمناً باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

جهت مشاهده اصلاحیه دفترچه راهنما آزمون اینجا کلیک نمایید


مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، در اجرای بند «ب» ماده ۴ آئین نامه اجرایی ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی مصوب ۲۹/۱۱/۱۳۹۷ از متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری جهت شرکت در آزمون سراسری کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۰ ثبت نام به عمل می آورد.

  • بخش اول: شرایط ثبت نام در آزمون و اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری
    متدین به دین اسلام یا یکی از اقلیتهای دینی به رسمیت شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
    تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
    داشتن حداقل ۲۴ سال تمام شمسی تا زمان صدور پروانه کارشناسی (ملاک حداقل سن ۱/۶/۱۳۷۸ به قبل)
    داشتن دانشنامه معتبر کارشناسی یا بالاتر در رشته مورد تقاضا از دانشگاههای معتبر داخلی یا خارجی مورد تایید یکی از وزارت خانه های علوم، تحقیقات و فناوری و یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (ملاک تاریخ فارغ التحصیلی روز برگزاری آزمون میباشد)
    تذکر: (مدارک معادل یا مدارک دارای ارزش استخدامی «داخلی سازمانها» پذیرفته نمیباشد.)
    انجام خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان تا زمان برگزاری آزمون
    عدم سوءپیشینه موثر کیفری و عدم محرومیت از حقوق اجتماعی
    عدم اعتیاد به مواد مخدر و سکرآور به تایید سازمان پزشکی قانونی و عدم تجاهر به فسق
    داشتن سلامت جسمی برای انجام امورکارشناسی به تایید پزشکان معتمد مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده
    داشتن وثاقت و تعهد به اصل نظام و قانون اساسی و عدم سوءشهرت
    عدم محکومیت به انفصال دائم از کارشناسی رسمی
    داشتن شرایط علمی و سابقه کار تجربی در رشته مورد تقاضا (تشخیص آن به عهده مرکز میباشد.)
    تذکر: سابقه کار تجربی باید بعد از اخذ مدرک کارشناسی باشد.
    داوطلبان باید بومی استان انتخابی باشند و در هنگام ثبت نام، استان و شهرستان بومی خود را انتخاب کنند.
    موارد مندرج در آییننامه اجرایی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه
  • بومی به افرادی اطلاق میشود که دارای یکی از شرایط ذیل باشد:
    دارا بودن سابقه پرداخت حق بیمه به مدت ۴ سال در استان مورد تقاضا تا روز برگزاری آزمون.
    مقطع تحصیلی دوره متوسطه را در استان مورد تقاضا گذرانده باشند. (با ارائه گواهی مدرک دیپلم) یکسان بودن محل اخذ مدرک تحصیلی دوره کارشناسی با استان مورد تقاضا
    یکسان بودن محل تولد متقاضی با استان مورد تقاضا
    محل سکونت همسر برای بانوان متقاضی با استان مورد تقاضا (ارائه سند مالکیت با ۴ سال سابقه نقل و انتقال یا قرارداد اجاره دارای کد رهگیری به مدت ۴ سال)
    یکسان بودن محل صدور سند ازدواج متقاضی با استان مورد تقاضا

برای مشاهده دفترچه آزمون اینجا کلیک نمایید

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.