ثبت نام دومین فراخوان جذب اعضای هیات علمی

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

ثبت نام دومین فراخوان جذب اعضای هیات علمی

19 بهمن 1402 – تمدید مهلت ثبت‌نام دومین فراخوان وزارت علوم

مهلت ثبت‌نام دومین فراخوان سال ۱۴۰۲ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تا پایان روز شنبه ۲۱ بهمن‌ماه تمدید شد.

ثبت نام دومین فراخوان سال ۱۴۰۲ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، که از پنجشنبه پنجم بهمن‌ماه آغاز شده، روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه به پایان می‌رسید.

گفتنی است، در آخرین ساعات روز پایانی فراخوان قبلی، سامانه جذب به علت بار ترافیکی با مشکل مواجه شده بود و به متقاضیان توصیه می‌شود ثبت‌نام خود را به روز پایانی موکول نکنند.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مهر رضوی مرکز جذب اعضای هیئت علمی تقاضای خود را به همراه بارگذاری مدارک مربوطه ثبت کنند.


رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم اعلام کرد: دومین فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال ۱۴۰۲ همزمان با میلاد حضرت علی (ع) پنج بهمن ماه آغاز می شود.

محمد خلج امیرحسینی گفت: دومین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی در سال ۱۴۰۲ همزمان با میلاد حضرت علی (ع) ۱۳ رجب (پنج بهمن ماه ۱۴۰۲) آغاز و تا ۱۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: دراین فراخوان نیز مانند فراخوان اول سال ۱۴۰۲، به مشمولان نظام وظیفه و فاقد کارت پایان خدمت که دانش‌آموخته دکتری هستند این امکان داده شده است که در فراخوان جذب شرکت کرده و با سایر متقاضیان به رقابت بپردازند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم درباره سهمیه‌های جذب در سال جاری گفت: به هر دو فراخوان با هم حدود ۲ هزار و ۳۰۰ سهمیه جذب اختصاص داده شده است.

متقاضیان می‌توانند به سامانه مهر رضوی مرکز جذب اعضای هیئت علمی به آدرس applicant.markazjazb.ir مراجعه و تقاضای خود را به همراه بارگذاری مدارک مربوطه ثبت کنند.

شرایط عمومی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها
الف) اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی

ب) تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی

ج) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

د) عدم محکومیت به محرومیت از استخدام دولتی و سابقه محکومیت کیفری و جزایی

ه) عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان

و) تأیید صلاحیت‌های علمی و عمومی داوطلبان در هیأت‌های اجرایی جذب دانشگاه‌ها و هیأت مرکزی جذب وزارت متبوع طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی

گفتنی است، در این مرحله فراخوان، الزامی به ارائه کارت پایان خدمت برای آقایان وجود ندارد و جامعه ایثارگران معاف از شرایط سنی هستند.

در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (به ازا هر فرزند یک سال به حداکثر سن اضافه می‌شود) انجام می‌شود.

به گزارش مهر، روح الله رازینی رئیس مرکز نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم نیز اخیر اعلام کرد: برای این‌که دانشگاه‌ها فرصت داشته و بتوانند فرآیند جذب را سریع‌تر طی کنند درصد بالاتری از سهمیه‌ها ی جذب به فراخوان اول اختصاص داده شده است، یعنی حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد از سهمیه سال جاری به فراخوان اول و ۳۰ الی ۴۰ درصد باقی‌مانده به فراخوان دوم اختصاص داده شد.

رازینی همچنین یادآورشد: اگر دانشگاه‌ها در فراخوان اول جذب نتوانسته باشند سهمیه‌های خود را استفاده کنند، سهمیه مذکور در فراخوان دوم تکرار می‌شود.

ثبت نام

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.