جذب مراقب سلامت در مدارس از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر سازمان امور اداری و استخدامی این مجوز را به ما بدهد از طریق ماده ۲۸ نیروی مورد نظرمان را جذب خواهیم کرد.

اعظم گودرزی، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جذب نیرو از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ ویژه فارغ التحصیلان رشته‌های پیراپزشکی و پزشکی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد؛ گفت: ما در حال پیگیری هستیم تا این اتفاق هرچه زودتر رقم بخورد.

وی با اشاره به کمبود نیروی مراقب سلامت در آموزش و پرورش گفت: اگر سازمان امور اداری و استخدامی این مجوز را به ما بدهد از طریق ماده ۲۸ نیروی مورد نظرمان را جذب خواهیم کرد. تنها شرط تحقق این موضوع موافقت سازمان امور اداری و استخدامی است تا ما به زودی این آزمون را برگزار کنیم.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: پیگیری و مکاتباتمان و اقداماتی را که لازم است انجام دادیم و منتظر مجوز سازمان امور اداری و استخدامی هستیم.

گودرزی افزود: با توجه به مصوبه هیئت وزیران که یک ۴۸۲ ام نیرو مورد نیاز را از طریق آزمون می‌توان جذب کرد؛ ما حدود ۱۹ هزار مراقب سلامت در مدارس کشور کمبود داریم که اگرچه نمی‌توانیم همه کمبودمان را امسال جذب کنیم اما در تلاشیم تا به تفکیک در هر سال به آن میزان که در قالب ماده ۲۸ ممکن است جذب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای پذیرفته شده، پس از آموزش‌های لازم ویژه معلمی در دانشگاه فرهنگیان، افراد جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار