خبر استخدام 350 نیرو در شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سال جاری به دنبال اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی و جذب 350 نفر نیروی انسانی در ستاد و فرودگاه های کشور، اجرای فاز دوم بودجه ریزی عملیاتی از یکم آذر ماه و اتمام 15 پروژه فرودگاهی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ صبح امروز 10 آبان ماه، هم اندیشی مدیران ستادی و فرودگاهی کشور با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت فرودگاه ها به صورت وبینار برگزار شد. در این نشست، معاونان شرکت فرودگاه ها در بخش های مختلف فرودگاهی، هوانوردی، توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی گزارشی از وضعیت موجود ارائه و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
به دنبال جذب و استخدام 350 نفر نیروی انسانی هستیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از تنظیم سند جامعه نیروی انسانی و پیگیری برای دریافت مجوز جذب و استخدام 350 نفر نیروی انسانی در بخش های مختلف فرودگاهی و ستادی خبر داد.
علی شورمیج در هم اندیشی مدیران ستادی و فرودگاهی با اعلام این خبر گفت: از سال 1400 تا 1402 حدود 350 نفر بازنشسته می شوند که از این تعداد 191 در حوزه عملیات هوانوردی، 60 نفر در حوزه عملیات فرودگاهی و 99 نفر در حوزه پشتیبانی هستند و با توجه به خروجی بالای نیروی انسانی، از سوی سازمان اداری و استخدامی، پیگیر جذب 350 نفر هستیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع گفت: از مجوز قبلی که برای 194 خذ شد، تاکنون مقدمات انجام کار 162 نفر صورت گرفته و 32 نفر به دلیل دارا نبودن امتیازات لازم می بایست در آزمون آذر ماه سال جاری که از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود، شرکت کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار