خواسته داوطلبان کنکور از مسؤولان سازمان سنجش

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

داوطلبان کنکور سراسری از مسؤولان سازمان سنجش خواستند زمان برگزاری آزمون را به تعویق بیندازند، این در حالی است که مسؤولان سازمان سنجش اعلام کرده‌اند زمان برگزاری هیچ آزمونی تغییر نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت درخواست خود در این سامانه خواستار تعویق آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ شده‌اند.

سردبیر سوژه فارس من که مادر یکی از داوطلبان کنکور است، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: داوطلبان این دوره از کنکور تنها افرادی هستند که هر سه سال دوره متوسطه را به صورت مجازی گذرانده‌اند، در حال حاضر که آموزش به صورت حضوری برقرار شده است فرصتی برای مرور دروس سال آخر به صورت چهره به چهره با معلمان برای این داوطلبان فراهم شده است، اگر زمان کنکور به تعویق بیفتد بچه‌ها می‌توانند دو سال قبل که به صورت مجازی گذرانده‌اند، را هم مرور کنند.

وی افزود: من خودم دبیر هستم و می‌دانم که تدریس مجازی با تدریس حضوری بسیار متفاوت است، بنابراین اگر کنکور به تعویق بیفتد داوطلبان می‌توانند فرصت بیشتری برای مرور درس‌ها به صورت حضوری داشته باشند.

وی اضافه کرد: دختر من و دوستانش چند بار کرونا گرفتند که این موضوع باعث شد از نظر جسمی و روحی با مشکل مواجه شوند و از درس عقب بیفتند.

به گزارش فارس، مسوولان سازمان سنجش اعلام کرده‌اند زمان برگزاری هیچ آزمونی تغییر نمی‌کند.

حسن مروتی سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که این سازمان برنامه‌ای برای به تعویق انداختن هیچ کدام از آزمون‌ها ندارد، دلیل این امر هم این است که تعویق زمان برگزاری هر آزمون روند آموزش دانشگاه‌ها را دچار اختلال می‌کند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار