دانشگاه فنی و حرفه ای با نقل و انتقال جدیدالورودها موافقت کرد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

شرایط تسهیل در نقل و انتقال دانشجویان جدیدالورود نیمسال اول سال ۱۴۰۱ دانشگاه فنی و حرفه ای و اولویت‌های تخصیص خوابگاه ملکی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام کرد: حوزه امور دانشجویی، به‌منظور مساعدت حداکثری با دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و تسهیل در شرایط تحصیل و اسکان آنها، پیرو جلسه مشترک مورخ ۱۰ مهر ۱۴۰۱ معاونین آموزشی و دانشجویی و بر اساس بخشنامه شماره ۱۴۰۱/۳۲۰/۱۱۳۹۲ با نقل و انتقال و مهمان شدن دانشجویان جدیدالورود نیمسال اول سال ۱۴۰۱ موافقت شد. همچنین اولویت‌های تخصیص خوابگاه ملکی اعلام شد.

تفویض اختیار نیم‌سال ششم در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به کمیسیون‌های استانی

همچنین امور دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام کرد: پیرو نامه سازمان امور دانشجویان در خصوص شیوه‌نامه اجرای کمیسیون موارد خاص، به منظور سهولت و تسریع در فرایند رسیدگی به پرونده‌ها اختیار رسیدگی به پرونده‌های ذیل به دبیرخانه‌های استانی واگذار می‌شود.

از رئیس استانی انتظار می‌رود ضمن نظارت بر عملکرد دانشکده‌ها / آموزشکده‌ها با عنایت به مفاد ذکر شده در بخشنامه مذکور با دقت و صحت نسبت به رسیدگی به درخواست متقاضیان اقدام و گزارش عملکرد فعالیت‌ها حداکثر تا ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ به این دبیرخانه ارسال شود، بدیهی است ارزیابی دبیرخانه با توجه به نحوه رسیدگی به پرونده‌ها و گزارش آن، در مهلت مقرر انجام می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار