درگیری با مستاجر به جنایت ختم شد

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم ، ساعت 22 و 30 دقیقه شامگاه پنجشنبه گذشته مردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و از وقوع درگیری میان مرد همسایه اش و مستاجر وی در محله شمیران نو خبر داد.

ماموران کلانتری با اطلاع از موضوع به آنجا اعزام شدند. آنها مشاهده کردند مرد صاحبخانه که کرامت نام دارد در حالی که چاقوی خون آلود به دست دارد در محوطه ساختمان ایستاده و صدای کمک خواهی از درون ساختمان شنیده می شود. ماموران صاحبخانه را بازداشت و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.

در بازرسی خانه مستاجر نیز ماموران با پیکر نیمه جان سه مرد روبه رو شدند که با ضربه های چاقو مجروح شده بودند. مصدومان حادثه به بیمارستان منتقل شدند که دو نفر از آنها نجات یافتند و دیگری به دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

با گزارش وقوع این جنایت به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران، جسد مرد جوان که «محسن» نام داشت به پزشکی قانونی منتقل شد.

همزمان با شروع تحقیقات از متهم پرونده وی به پلیس گفت: شب هنگام متوجه سروصدا از خانه مستاجرم شدم به مقابل در خانه رفتم و به آنها تذکر دادم و خواستم آرام تر باشند، اما آنها توجهی به خواسته ام نکردند. من هم عصبانی شدم و با برداشتن چاقو دوباره سراغشان رفتم و این بار با تهدید خواستم آرام تر شوند و ایجاد مزاحمت نکنند. با بالا گرفتن درگیری میان من و آنها کنترلم را از دست دادم و ناخواسته به سوی مرد مستاجر و سه مهمان وی حمله ور شدم و سه نفر از آنها را زخمی کردم. متهم با قرار قانونی روانه بازداشتگاه اداره دهم پلیس آگاهی تهران شد. تحقیقات تکمیلی از وی و همراهان مقتول که شاهدان حادثه بودند ادامه دارد.

اخبار