دعوت به همکاری بانک ایران زمین

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

دعوت به همکاری بانک ایران زمین
با استعانت از خداوند متعال بانک ایران زمین در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز برای عنوان شغلی مربوطه، براساس ضوابط و مقررات و آئین نامه استخدامی بانک از بین متقضیان واجد شرایط ذیل پس از کسب موفقیت در مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی استخدام نماید.

1- شرایط عمومی ثبت نام
• تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
• تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی کشور
• عدم سوء پیشینه کیفری منتج به محرومیت از حقوق اجتماعی و همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی
• عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
• عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان
• داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم
توجه : به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگ معافیت موقت تحت هر عنوان هستند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
تبصره 1 : برای دارندگان کارت معافیت پزشکی در صورت قبولی در مراحل سنجش، تائید پزشک معتمد بانک در مورد توانائی انجام کار الزامی است.
• تندرستی و توانائی کامل جسمی، روحی و اخلاقی جهت انجام فعالیت های شغلی بانکی (به تائید پزشک معتمد)
• نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضائی ذیصلاح
• • حداقل معدل کل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد 15 تمام می باشد.
نکته بسیار مهم : کلیه داوطلبان پذیرفته شده هنگام تشکیل پرونده ملزم به ارائه اصل کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی( یا گواهینامه موقت معتبر) می باشند و در صورت عدم ارائه مدارک، استخدام آنان منتفی خواهد شد.
• استخدام در بانک مستلزم دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی، مصاحبه ها، معاینات پزشکی و تائید گزینش بانک می باشد. لذا ثبت نام، ارائه مدارک و شرکت در هر یک از مراحل فوق هیچگونه تعهدی را برای بانک جهت استخدام ایجاد نمی نماید.
• چنانچه خلاف هریک از شرایط اشاره شده در آگهی استخدام در مورد هریک از داوطلبان به اثبات برسد، از استخدام و اشتغال بکار وی ممانعت بعمل آمده و در صورت احراز پس از جذب، اقدامات لازم جهت قطع رابطه استخدامی انجام خواهد شد.
• مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه نسبت به شرایط اعلام شده در آگهی، با متقاضی می‌باشد.
2- نحوه ثبت نام – دریافت کد رهگیری – مهلت ثبت نام
• ثبت نام: صرفاً از طریق سایت اینترنتی بانک به نشانیwww.izbank.ir انجام می پذیرد و داوطلبان می بایست ابتدا به سایت بانک مراجعه و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام ( در صورت دارا بودن شرایط ) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.
• دریافت کد رهگیری : برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید. در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، که می بایست کد مربوطه را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید.
• مهلت ثبت نام: از روز یکشنبه مورخ 1402/05/29 لغایت پایان روز یکشنبه مورخ 1402/06/12 می باشد.دریافت کد رهگیری : برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید. در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، که می بایست کد مربوطه را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید.
تبصره 2: پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
تبصره 3: ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
توجه: لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail ,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.

3مدارک مورد نیاز برای بارگذاری
• فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
• فایل اسکن شده کارت ملی
• فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم و صفحه سوم در صورت داشتن توضیحات
• فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و (در صورت داشتن مدرک فوق لیسانس ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس نیز الزامی است)
• فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه ( برای آقایان )
• فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
• فایل رزومه
توجه: حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg ,gif و رزومه pdf ذخیره شده باشد.

شرایط و ضوابط اختصاصی شغل

• رشته‌های مورد تائید صرفاً در مقاطع کارشناسی و یا بالاتر دانشگاه دولتی /آزاد

•مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایشها)
•مهندسی نرم افزار (کلیه گرایشها)
•مدیریت، اقتصاد، مهندسی صنایع و سایر رشته های مرتبط

شرایط و ضوابط اختصاصی شغل
شرایط و ضوابط اختصاصی شغل
رديف عنوان شغلي (آقا و خانم) حداقل سابقه كار مرتبط حداکثر سن رشته های مرتبط تخصص‌هاي موردنیاز
1 کارشناس پشتیبانی نرم افزار حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط 32 سال مهندسي کامپیوتر ( کلیه گرایش‌ها) – آشنایی با قوانین و مقررات بانکی
– مسلط به کار با نرم افزارهای بانکی‌
– آشنایی با برنامه‌ نویسی
– مسلط به کار با دیتا بیس‌ها
– آشنایی با ITI1
– مسلط به نرم افزارهای Office
– تسلط به زبان انگلیسی(متوسط به بالا)
2 کارشناس توسعه نرم افزار حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط حداکثر 32 مهندسی کامپیوتر ( کلیه گرایش‌ها) – مسلط به مفاهیم شیء گرایی -تجربه در UI/UX -تسلط به استفاده از APIها و وب سرویس ها‌
-آشنایی با مفاهیم Material Design -داشتن نمونه کار قابل ارائه -شنایی با GIT -برنامه نویس asp.net -ASP.Net ، .Net Core -سلط به یکی از یایگاه داده SQL Server یا oracle -تسلط به Web Services و Web APIs -تسلط کامل به برنامه نویسی تحت وبAsp.net Core و یا زبان# C -تسلط به Mvc و مفاهیم OOP و اصول حرفه ای طراحی و برنامه نویسی تحت وب – آشنا به HTML5 ،CSS5 ، Java Scripts ،J Query ، ootstrap -مسلط به GIT پیشرفته -توانایی تجزیه و تحلیل -داشتن روحیه کار تیمی
3 کارشناس برنامه نویس ASP.net 1 سال 30 سال مهندسی نرم افزار ( کلیه گرایش‌ها) – تسلط به مفاهیم شی گرایی – مسلط به Rest API – مسلط به GIT
– آشنایی با روش های توسعه نرم افزار به ویژه اسکرام و متدولوژی Agile – مسلط به SQL: توانایی کوئری نویسی و کار با پایگاه داده
– مسلط به ORM به ویژه Entity Framework: آشنایی با Dapper ، mighty – آشنایی با REDIS – آشنایی و توانایی کار با Docker – آشنایی با Unit Test و TDD – آشنایی به رویکرد DDD و معماری های مانند Event – Driven و CQRS و Micro Service و الگوهای طراحی – آشنایی با تکنولوژی Messaging مثل Rabbit MQ یا KAFKA – تسلط به زبان انگلیسی( متوسط به بالا)
4 کارشناس برنامه نویس فرایندی 1 سال 30 سال مهندسی نرم افزار ( کلیه گرایش‌ها) – تسلط به زبان برنامه نویسی جاوا یا asp.net – تسلط به طراحی و پیاده سازی در فریم ورک Camunda جهت استفاده در پروژه های بانکی -مدلسازی و اجرای فرایندهای نرم افزاری بانکی
– مسلط به مدل سازی فرایندهای کسب و کار با استاندارد BPMN 2.0 – مسلط به ابزارهای Camunda و Git و Camunda modeler
– آشنا به Activiti – مسلط به مفاهیم شی گرایی – ترجیحا دارای تجربه فعالیت در camunda – تسلط به زبان انگلیسی( متوسط به بالا)
5 کارشناس اسکرام مستر (scrum master) 1 سال 30 سال مهندسی نرم افزار ( کلیه گرایش‌ها) – پیاده‌سازی و نظارت بر فرآیندهای اسکرام در تیم فنی و محصول – پیگیری تسک ها و برنامه ریزی در روند توسعه محصول – هدایت کردن تیم فنی در راستای خود سازماندهی و همچنین ایجاد طرز تفکر چابک در تیم فنی – پیگیری و ایجاد هماهنگی بین کارهای مختلف توسعه محصول و تیم های مرتبط به یکدیگر – مشارکت با مالک محصول در تدوین، ایجاد و نگه‌داری بک‌لاگ محصول و اسپرینت ها و تهیه گزارش های آن – ایجاد فضای تعامل، همفکری، همکاری و ارتقای روحیه کار تیمی – مدیریت و برنامه ریزی انواع جلسات اسکرام (Daily Scrum ,Sprint Planning، Backlog Refinement، Sprint Review، Sprint Retrospective) – شناسایی نقاط ضعف و پیگیری حل مشکلات در روند فعالیت تیم محصول جهت رسیدن به اهداف محصول – همراهی با مالک محصول در تعریف User Stories – ارائه گزارشات از روندکار، بازدهی، سرعت تیم فنی و درصد پیشرفت محصول به مدیر محصول و مدیران ارشد – بررسی و تحلیل عملکرد تیم فنی و ارائه فیدبک به اعضای تیم فنی – تسلط به زبان انگلیسی( متوسط به بالا)
6 کارشناس پایگاه داده 1 سال 32 سال مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات – تسلط به سیستم‌عامل‌های Windows و Linux – تسلط به مدیریت (DBA) ، Tuning، HA، طراحی و راه‌اندازی انواع پایگاه داده‌ها مانند SQL Server ،MySQL, Oracle – آشنایی با ساختار و ابزارهای کلان داده‌ – آشنایی با متدهای query ساخت‌یافته و غیر ساخت‌یافته. – python – تسلط به پشتیبان گیری و بازیابی داده‌ها
7 کارشناس NOC 1سال 34 سال مهندسی کامپیوتر ( کلیه گرایش‌ها) و مهندسی مخابرات – آشنایی با مفاهیم ITIL و الزامات مطرح شده در استانداردها در خصوص مرکزداده – آشنایی با سیستم عامل‌های ویندوز و لینوکس و سرویس‌های پایه و پیشرفته مبتنی بر آن‌ها – توانائی شناسائی، تشخیص و ارزیابی مشکلات سرویس‌ها کسب و کار با استفاده از ابزار مانیتورینگ – تسلط بر مفاهیم CCNA و تجهیزات شبکه – تسلط بر مفاهیم پروتکل‌ها و ابزارهای مانیتورینگ از قبیل Zabbix, PRTG و سایر آشنایی با مفاهیم Virtualization and storage
8 مسئول دفتر مدیریت امور مهندسی زیرساخت 1سال 30 سال مهندسی کامپیوتر ( کلیه گرایش‌ها) – سامانه مکاتبات – مایکروسافت آفیس در حد ICDL (علی الخصوص word, excel, powerpoint, Outlook) – آشنایی کامل با مفاهیم WBS از مبحث PMBOK – آشنایی کامل با استخراج گزارش از داده ها با ابزار Power BI
9 کارشناس برنامه ریزی استراتژیک مدیریت، اقتصاد، مهندسی صنایع و سایر رشته های مرتبط – تدوین نقشه استراتژی، جاری‌سازی استراتژی و استقرار نظام برنامه‌ریزی عملیاتی. – تهیه گزارش های تحلیلی از بیرون و درون سازمان با نگاه استراتژی و عملیات با هدف تصمیم سازی برای مدیران. -تهیه برنامه های عملیاتیِ استراتژی های تعیین شده با مذاکره با واحدهای ذیربط. – پایش دوره ای برنامه ها، ارزیابی اقدامات عملیاتی و بروزرسانی برنامه ها. -بررسی حوزه های مختلف کسب و کاری سازمان و ارایه راهکار با هدف تصمیم سازی برای ایجاد تغییر یا توسعه در حوزه های کسب و کاری و آماده سازی زیرساخت های آن. -آشنایی با مفاهیم مالی و اقتصادی و تحلیل های کسب و کاری و تجزیه و تحلیل صورت های مالی.
10 کارشناس مدیریت طرح و پروژه مدیریت، اقتصاد، مهندسی صنایع و سایر رشته های مرتبط -تسلط بر فرآیندهای برنامه ریزی و کنترل فرآیند ارایه خدمات و محصول – توانمند در طراحی داشبوردهای مدیریتی – آشنا به فرآیند زمان سنجی، ظرفیت سنجی و امکان سنجی فرآیند ارایه خدمات و محصول -پیش‌بینی اهداف پروژه و اتمام آن‌ها -مسلط به فرآیند تدوین و پیاده‌سازی ساختار شکست کار و برنامه زمانبندی – آشنایی با مدیریت زنجیره تامین/ ایجاد تعامل اثربخش با کلیه واحدهای سازمانی – آشنایی با استاندارد PMBOK
11 کارشناس مطالعات بازار مدیریت، اقتصاد، مهندسی صنایع و سایر رشته های مرتبط -انجام تحقیقات پیرامون بازار محصول یا خدمات مربوط به کسب و کار به صورت کمی یا کیفی -گردآوری داده ها از مشتریان، رقبا و شرایط بازار -ارزیابی اثر بخشی برنامه ها و استراتژی های بازاریابی -طراحی روش‌های تحقیق خاص مانند پرسشنامه -تجزیه و تحلیل و تفسیر داده‌ها برای شناسایی الگوها و راه‌حل‌ها با نرم‌افزار آماری -اطلاع از روندهای بازار جهت ارائه و اجرای بهترین شیوه‌ها -بحث در مورد نتایج تحقیقات با مشتریان و مدیران
12 کارشناس طراحی خدمات/ محصولات مدیریت، اقتصاد، مهندسی صنایع و سایر رشته های مرتبط -ارزیابی طرح ها و کسب و کارها و تهیه گزارش ارزیابی کسب و کارها -انجام مطالعات اولیه امکان سنجی و تحقیقات بازار جهت طراحی محصول و ارایه خدمات جدید – تدوین طرح توجیهی براساس مطالعات و اهداف استراتژیک سازمان -آشنایی با مفاهیم مالی و اقتصادی و تحلیل های کسب و کاری و تجزیه و تحلیل صورت های مالی
13 کارشناس طراحی ساختار سازمانی مدیریت، اقتصاد، مهندسی صنایع و سایر رشته های مرتبط -توانمندی در ارایه ساختار، روش و دستورالعمل های سازمانی -آشنا به مدل های مدیریت و تضمین کیفیت -توانمندی در مدلسازی و راهکارهای بهبود فرآیند، ساختار و سازماندهی -آشنا به مدل های EFQM و ITIL و ساختارهای حاکمیت سازمانی

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.