راه اندازی اپلیکیشن راهنمای اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

راه اندازی اپلیکیشن راهنمای اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان اعلام کرد: نرم افزار اندرویدی ستاد اسکان آموزش و پرورش برای رفاه حال میهمانان نوروزی راه اندازی شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده عمده ترین هدف طراحی این اپلیکیشن را راهنمایی، هدایت و تسهیل دسترسی مسافران نوروزی به ستادهای اسکان و سپس مدارس محل اسکان ذکر کرد و افزود: اطلاع رسانی سریع و به موقع با استفاده از امکانات رسانه های الکترونیک، معرفی اماکن گردشگری، درمانی ، خدماتی ، رفاهی و تفریحی از دیگر اهداف این برنامه است.

تقی زاده با اشاره به اهمیت ترویج مسائل فرهنگی با روش های مختلف گفت: در این نرم افزارعلاوه بر اطلاعات مربوط به پایگاه های محل اسکان و نقشه راهنمای مدارس در سراسر استان خوزستان، توصیه های فرهنگی و مذهبی، نکات ایمنی و بهداشتی نیز ارایه شده است. همچنین، شهدای مدافع حرم به مخاطبان معرفی می شوند.

رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش خوزستان تشریح کرد: اپلیکیشن ستاد اسکان نوروزی به صورت روزانه اخبار ستادهای اسکان، تراکم پذیرش مسافران در مدارس محل اسکان و اخبار مربوط به آب و هوا و اوقات شرعی اطلاع رسانی و به اشتراک گذاشته می شود. این نرم افزار تا شعاع 20 کیلومتری ستادهای اسکان را بر حسب فاصله لیست کرده و مسافر می تواند محل مورد نظر را انتخاب کند.

تقی زاده در پایان گفت: 34 ستاد اسکان در 34 منطقه مستقر هستند. دراین مناطق، یک هزار و 120 مدرسه دارند که 11 هزار اتاق در این مدارس با تقسیم بندی چهار هزار و 500 اتاق ویژه و شش هزار و 500 اتاق درجه الف تقسیم شده اند. در کل استان، سه هزار نیرو به عنوان عوامل ستادی، اجرایی، خدماتی وظیفه اداره ستادها، پذیرش و اسکان در مدارس را به عهده دارند.

گفتنی است، این نرم افزار در لینک ضمیمه سایت اداره کل آموزش و پرورش قرار دارد و یا از طریق کیو آر(QR ) کد موجود در خبر امکان بارگذاری وجود دارد.

 

جهت دانلود اپلیکیشن اینجا کلیک نمایید

اخبار استان اخبار