زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

به گزارش سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، کریم خانی مدیر روابط عمومی این معاونت اعلام کرد: مجوز استخدام 25100 نفر در وزارت بهداشت اخذ شده است و دفترچه راهنمای آزمون استخدامی در دهه اول خردادماه منتشر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، کریم خانی مدیر روابط عمومی این معاونت، با اشاره به اخذ مجوز استخدام 25100 نفر از سازمان اداری و استخدامی کشور، ابراز امیدواری کرد درصورت تامین اعتبار از سمت سازمان برنامه و بودجه، طبق وعده های قبلی، آزمون استخدامی در بهار 1402 برگزار شود.

وی در ادامه پیش بینی ها و مذاکرات برگزار شده با سازمان برنامه و بودجه را حاکی از انتشار دفترچه آزمون در دهه اول خرداد ماه دانست و تصریح کرد: در این صورت، آزمون استخدامی وزارت بهداشت در دهه پایانی خرداد ماه برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت همچنین ضمن اشاره به جانفشانی های مدافعان سلامت در دوران کرونا، خاطرنشان کرد: در آزمون پیش رو، به ازای هر ماه خدمت در بخش کرونا 2 امتیاز و در مجموع 20 امتیاز لحاظ خواهد شد.

کریم خانی در پایان ابراز امیدواری کرد که سازمان برنامه و بودجه نگاه ویژه ای به حوزه سلامت داشته باشد و با تامین اعتبار سریعتر، شرایط استخدام نیروی مورد نیاز پروژه های جدیدالتاسیس را فراهم کند تا کیفیت ارائه خدمات به مردم ارتقا یابد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار