زمان ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی حرفه‌ای

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

زمان ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی حرفه‌ای

ثبت نام برای آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۹۶ منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش از روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۶ آغاز می‌شود و در روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه پایان می‌یابد.

وی افزود: داوطلبان متقاضی ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی است و داوطلبان باید به وسیله کارت عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۰ هزار تومان (۲۰۰ هزار ریال) به عنوان وجه ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان که علاقمند به گزینش در رشته محل‌های فنی حرفه‌ای موسسات غیر انتقاعی علاوه بر مبلغ قبلی باید مبلغ ۵ هزار و ۱۰۰ تومان (۵۱ هزار ریال) دیگر نیز برای دوره‌های مذکور برای اعلام علاقمندی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام در روز شنبه ۲۳ اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و اطلاعیه تکمیلی نیز روز ۲۴ اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

ویتصریح کرد: پذیرش در برخی از رشته محل‌های آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و اطلاعات آن در دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام شده است.

توکلی یادآور شد: آزمون آن دسته از رشته هایی کاردانی که پذیرش آن‌ها با آزمون است ۱۳ مردادماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار