سالانه ۶۰ هزار دانشجوی علمی کاربردی وارد بازار کار می شوند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر کل دفتر امور پژوهش دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد: سالانه بین ۵۰ الی ۶۰ هزار نفر از ۵۴۰ هزار دانشجوی مشغول به تحصیل این دانشگاه وارد بازار کار می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین موسی زاده با تاکید بر ساختار کیفی آموزش و محتوا در این دانشگاه افزود: دانشجویان در این دانشگاه ضمن گذراندن واحدهای کاربینی و کارورزی زمینه های لازم را جهت کسب مهارت های متفاوت جهت ورود به محیط کار و کارآفرینی بدست می آورند.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی علاوه بر ۱۰ مرکز رشد دارای ۱۲۰مرکز نوآوری است که از ویژگی های حائز اهمیتی چون تخصصی بودن، خصوصی بودن و اتکا به ظرفیت و توانمندی های خود برخوردار است.

مدیر کل دفتر امور پژوهش دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به سیر تحول کیفی مراکز علمی کاربردی و ایجاد مراکز نوآوری برای آن دسته از مراکز آموزش علمی کاربردی که از محیط کار برخوردارند، بر مراکز نوآوری و ضرورت توجه و تمرکز بر ایده هایی پرداخت که قابلیت تبدیل به کسب و کار را دارند.

وی در ادامه علاوه بر آینده نگری پیرامون مشاغل و تهیه دفترچه مشاغل در ایران  به وجود زمینه های مشترک همکاری دانشگاه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب حمایت های پژوهشی و ارائه خدمات مشاوره ای تاکید کرد.

وی با اشاره به وجود بیش از ۵۴۰ هزار دانشجوی مشغول به تحصیل و حدود ۶۴۰ مرکز فعال این دانشگاه در سراسر کشور افزود: سالانه بین ۵۰ الی ۶۰ هزار نفر از این تعداد وارد بازار کار می گردند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار