شرایط سنی بازیکنان پایه فوتبال در سال جدید اعلام شد

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان از اعلام شرایط سنی بازیکنان پایه فوتبال در سال جدید خبر داد.

عبدالکاظم طالقانی امروز اظهار کرد: شرایط سنی بازیکنان پایه فوتبال برای سال ورزشی آینده اعلام شد.

وی افزود: این بازیکنان که بر اساس زمان‌بندی موجود در تاریخ میلادی سازماندهی می‌شوند از رده نونهالان زیر 6 سال تا رده امیدها دچار تغییرات خواهند شد.

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان ادامه داد:‌ بر همین اساس، در حوزه مدارس فوتبال، متولدین 11 دی‌ماه سال 90 به بعد شامل تیم زیر شش سال خواهد شد و 11 دی‌ماه سال 89 نیز رده هفت سال را در بر خواهد گرفت.

طالقانی تصریح کرد: رده هشت سال مدارس فوتبال نیز متولدین 11 دی‌ماه سال 88 را شامل می‌شود و رده زیر 9 سال نیز متولدین 11 دی‌ماه سال 87 را در بر خواهد گرفت.

وی اضافه کرد:‌ متولدین 11 دی ماه سال 86 نیز رده زیر 10 سال خواهند بود و متولدین 11 دی‌ماه سال 85 نیز زیر 11 سال مدارس فوتبال را تشکیل می‌دهند، همچنین متولدین 11 دی‌ماه سال‌های 84 و 83، رده‌های زیر 12 و 13 سال و پیش از نونهالان را شامل خواهند شد.

این مقام ورزشی استان خوزستان خاطرنشان کرد: تیم نونهالان فصل آینده را متولدین 11 دی‌ماه 82 تشکیل خواهند داد و متولدین یازدهم دی‌ماه سال 80 نیز رده نوجوانان باشگاه‌ها را مشمول خواهند بود.

طالقانی عنوان کرد: تیم‌های جوانان و امیدهای باشگاه‌ها شامل متولدین 11 دی‌ماه سال‌های 77 و 75 خواهند بود.

وی در پایان گفت: تیم‌های مدارس فوتبال باید از اواخر فصل بهار در سال آینده نسبت به تغییر رده‌های خود اهتمام ورزیده و تیم‌های پایه باشگاه‌ها نیز در ابتدای فصل یارگیری باید بازیکنان متولدین سال‌های عنوان شده را جذب کنند.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار