صدور استخدام 4 هزار نیرو درناجا

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

صدور استخدام 4 هزار نیرو درناجا

نوبخت از موافقت دولت با خرید ۱۵۰۰ دستگاه خودرو پلیس و استخدام ۴ هزار نیروی خدمتی در ناجا خبر داد.
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در مراسم روسا و فرماندهان پلیس راهور ناجا که امروز (شنبه ۱۱ اسفند ماه) برگزار شد، اظهار کرد: ما برای سال آینده خود را آماده کردیم و این کشور روز‌های سخت تری را گذرانده است.
وی افزود: شرایط سخت جامعه را درک می‌کنیم و همه تلاش ما این است که این فشار‌های اقتصادی را تقلیل دهیم.
نوبخت تصریح کرد: سال ۹۲ تلاش دولت بر این اساس بود که تورم ۴۰ درصدی و رشد منفی اقتصادی را بهبود بخشد و تحریمی که در بحث‌های هسته‌ای دور گردن ایران پنجه افکنده بود، دور کنیم، اما متاسفانه امروز باز هم دچار تحریم‌های جدید شده‌ایم.
معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که آیا قصور از دولت بود که مجددا دچار فشار اقتصادی شدیم، ادامه داد: باید بگوییم دولت در این خصوص قصوری نداشته و جهان با یک پدیده نادر و انسانی خشن به نام ترامپ مواجه شد؛ اگر چه جهان از ترس ترامپ قدرت نداشت که جلو آمده و به کمک ایران بیاید، اما پشت ترامپ هم قرار نگرفته است.
وی به قضیه بازار ارز پرداخت و تصریح کرد: بسیار متاسفم که هجومی از سوی مردم برای خرید ارز شکل گرفت؛ هر چه داشتیم توزیع کردیم، اما به دلیل حجم تقاضا نرخ ارز بالا رفت.
رئیس سازمان برنامه بودجه در خصوص منابع ارزی اعلام کرد: با همه محدودیت‌ها در منابع ارزی امسال ۱۳ و نیم میلیارد دلار و برای سال آینده ۱۴ میلیارد دلار در خصوص تأمین کالا‌های اساسی کنار گذاشتیم؛ امسال ۲۷ میلیارد دلار درآمد ارزی داشتیم و پیش‌بینی ما این است که سال آینده درآمد ارزی ما به ۲۱ میلیارد دلار برسد.
نوبخت گفت: امسال ما کسری بودجه نداریم، اما با سختی کشور را مدیریت خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه دو خبر خوب برای پلیس داریم، افزود: درخواست پلیس برای خرید ۱۵۰۰ دستگاه خودرو با مدل‌های مورد نظر پلیس در سازمان برنامه و بودجه بررسی و با آن موافقت شد. همچنین با جذب و استخدام ۴ هزار نیروی خدمتی در نیروی انتظامی موافقت شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار