فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی(اعلام نتایج اولیه)

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی(اعلام نتایج اولیه)

18 بهمن 97 – اعلام نتایج اولیه فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

سرپرست اداره‌کل خدمات الکترونیک قضائی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، از انتشار نتایج اولیه هشتمین فراخوان متقاضیان تأسیس این دفاتر در مراکز استان‌ها از ۱۸ بهمن ماه خبر داد.
سرپرست اداره‌ کل خدمات الکترونیک قضایی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، از انتشار نتایج اولیه هشتمین فراخوان متقاضیان تاسیس این دفاتر در مراکز استان‌ها از ۱۸ بهمن ماه خبر داد.
علی اصغر تدین با اعلام خاتمه فرآیند بررسی صلاحیت اولیه متقاضیان تاسیس این دفاتر گفت: در فراخوان اعلام شده، بیش از ۹ هزار متقاضی از سراسر کشور شرکت داشته‌اند که پذیرفته‌شدگان مرحله نخست با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده، از بالاترین امتیاز کسب شده تا سه برابر ظرفیت هر مرکز استان خواهند بود.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه افزود: در صورتی که متقاضیان به نتایج این فراخوان اعتراض داشته باشند، می‌توانند ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ اعلام نتایج، صرفاً با مراجعه به سامانه عدل‌ایران به نشانی www.adliran.ir اعتراض خود را ثبت کنند.
سرپرست اداره‌ کل خدمات الکترونیک قضایی خاطر نشان کرد: پذیرفته‌شدگان مرحله نخست در صورتی که پس از بررسی مدارک و مصاحبه علمی و تخصصی واجد شرایط نهایی تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی شناخته شوند، جهت اخذ پروانه دفتر معرفی خواهند گردید.
تدین با اشاره به راه‌اندازی خدمات دعاوی طاری، اعتراضی و ارائه شکایت کیفری در سامانه عدل‌ایران گفت: کلیه خدماتی که پیش از این در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به هموطنان ارائه شده است، در دفاتر جدید التاسیس نیز فعال خواهد بود و بزودی «خدمت تقدیم لایحه» از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نیز راه‌اندازی خواهد شد.
سرپرست اداره‌کل خدمات الکترونیک قضایی در پایان ضمن تاکید بر اینکه سامانه عدل‌ ایران تنها مرجع اطلاع‌رسانی نتایج فراخوان خواهد بود، تصریح کرد: متقاضیان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از مراجعه حضوری و تماس تلفنی با کارشناسان اداره کل خدمات الکترونیک قضایی پرهیز کنند.


تمدید مهلت ثبت نام فراخوان توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضايی در سال 97 (منبع: سایت قوه قضاییه)

به اطلاع میرساند با توجه به استقبال متقاضیان دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در تمامی حوزه های قضایی مراکز استان (به غیر از سنندج)، به اطلاع می رساند مهلت ثبت نام تا تاریخ 1397/08/15 تمدید می گردد. ذکر این نکته ضروری است که ثبت نام فقط از طریق سامانه اینترنتی خدمات الکترونیک قضایی انجام می شود.


مركز آمار و فناوري اطلاعات قوه قضائيه جهت گسترش خدمات الكترونيك قضايي در راستای تکمیل ظرفیت این دفاتر از كليه متقاضيان واجد شرايط در تمامی حوزه های قضایی مراکز استان (به غیر از سنندج)دعوت به همكاري مي نمايد.

متقاضیان واجد شرایط پس از مطالعه اطلاعیه های اعلامی، می توانند در صورت تمایل اقدام به ثبت نام نمایند.

مهلت ثبت نام از مورخه 1397/07/23 لغايت 1397/08/10 مي باشد.

شرايط عمومي متقاضيان تصدی مدیریت دفتر خدمات الكترونيك قضايي به شرح ذيل است:

1- تابعيت كشور جمهوري اسلامي ايران

2- التزام عملي به قانون اساسي و ولايت فقيه

3- تدين به دين مبين اسلام و التزام عملي به احكام و اخلاق اسلامي

4- عدم اعتياد به مواد مخدر

5- عدم سوء پيشينه كيفري

6- دارا بودن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم از خدمت نظام وظيفه براي داوطلبان مرد

7- توانايي جسمي و روحي لازم

شرايط اختصاصي متقاضيان تصدی مدیریت دفتر خدمات الكترونيك قضايي به شرح ذيل است:

1-دارا بودن حداقل مدرك كارشناسي در رشته هاي مرتبط با حقوق، فقه و حقوق و علوم قضايي از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي يا مدرك سطح دو يا بالاتر از حوزه هاي علميه

2-داشتن حداقل بيست و پنج سال سن

3-دارا بودن پنج سال سابقه كار مرتبط با حوزه های قضایی یا حقوقی

نکته 1:پنج سال ابتدایی سابقه کار با عنوان پیش شرط ثبت نام بوده و امتیازی به آن تعلق نمی‌گیرد

نکته 2: جهت اختصاص امتیاز به مشاغلی مانند محقق و پژوهشگر در قسمت شغلی، بایستی شخص صرفا” به این حرفه مشغول بوده و درنهادهای پژوهشی مرتبط حقوقی یا قضایی فعالیت داشته باشد.

4-دارا بودن اطلاعات پايه و مهارت كار با رايانه

علاوه بر شرايط عمومي و اختصاصي فوق، افرادي كه داراي سوابق خدمتي تاييد شده باشند به تشخيص اداره كل خدمات قضایی، در اولويت قرار دارند.

توجه: دريافت پروانه و اشتغال در دفتر براي افراد ذيل ممنوع مي باشد:

1-وكلاي دادگستري و مشاوران موضوع ماده 187 و كارشناسان رسمي دادگستري

2-قضات و سردفتراني كه به انفصال دائم محكوم شده و اين محكوميت قطعيت يافته است

3-شاغلان به امر تجارت طبق تعريف ماده 2 قانون تجارت

4-كارمندان و مستخدمان دولت و كارمندان موسسات عمومي غير دولتي

نکته : کارمندان و مستخدمان دولت و موسسات عمومی غیر دولتی در هنگام ثبت نام نباید به این مشاغل مشغول به کار باشند

· پاسخ گویی به سوالات تنها از طریق سامانه امکان پذیر است و به هیچ عنوان به مراجعات حضوری و یا تماس تلفنی پاسخ داده نمی‌شود.

· مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده با متقاضی می باشد و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

· نام نويسي در اين مرحله جهت ثبت تقاضا مي باشد و متعاقباً نسبت به بررسی صلاحيت و اطلاع رساني از طريق سامانه مذکور اقدام خواهد شد.

· ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله اول تأسیس دفاتر خدمات شهرستان های غیرمرکز استان در این فراخوان، به منزله انصراف از ثبت نام قبلی تلقی می شود.

جهت مشاهده کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.