فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۲

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

20 اسفند 1402 – تمدید مهلت ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نوبت دوم سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی 
مهلت ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نوبت دوم سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی تا 28 اسفندماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدصادق ضیائی رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به استقبال از فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نوبت دوم سال 1402 این دانشگاه، گفت: مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نیاز به تخصص نیروهای جوان، متعهد و متخصص علمی در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه، اقدام به ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی در رشته- گرایش های مختلف کرده است.

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: متقاضیان می توانند تا 28 اسفندماه با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://sajed.iau.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند.


به گزارش سامانه جذب هیات علمی داشگاه آزاد اسلامی، فراخوان نوبت دوم جذب هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی سال 1402 منتشر شد. داوطلبان علاقمند به شرکت در فراخوان می‌توانند جهت مشاهده شرایط و ثبت نام از طریق لینک های زیر اقدام نمایند.

لیست رشته های مورد نیاز

ثبت نام

متقاضیان و علاقمندان به ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی تمام وقت دانشگاه ازاد اسلامی در نوبت دوم سال 1402 می توانند با مراجعه و بررسی رشته- محل های اعلامی در سامانه ساجد و انتخاب گزینه مورد نظر خود در بازه زمانی تعیین شده از 1402/12/8 لغایت 1402/12/20 نسبت به ثبت نام خود در این دوره از فراخوان اقدام نمایند.

شرایط عمومی

1. شرایط عمومی جذب اعضای هیأت علمی مطابق مصوبه 608 مورخ 1386/4/19 شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد.
2. مدرک تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در فراخوان جذب در تمامی رشته ها اعلام نیاز شده دکتری تخصصی می باشد.
تبصره 1: ثبت نام متقاضیان دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته های هنری فاقد سرفصل مصوب دوره دکتری تخصصی بلامانع است.
تبصره 2: ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در رشته های پرستاری، مامایی، هماتولوژی و اتاق عمل، مشروط به نداشتن تعهد خدمت متقاضیان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بلامانع می باشد.
تبصره 3: در گروه علوم پزشکی علاوه بر مشمولین تبصره 2، متقاضیان سایر رشته ها صرفا از بین دارندگان مدرک دکتری تخصصی (آموزشی)، بورد تخصصی و فوق تخصصی پس از بررسی و تایید صلاحیت علمی و عمومی و طی نمودن فرآیند جذب انتخاب خواهند شد.
3. شرط سنی برای دارندگان مدرك كارشناسی ارشد حداكثر 30 سال و مدرک دكتری تخصصی حداكثر 45 سال می باشد.
تبصره: برای متقاضیان زیر مجموعه گروه پزشکی، شرط سنی دارندگان مدرك كارشناسی ارشد حداكثر 35 سال و برای دارندگان مدرک دكتری تخصصی حداكثر 45 سال می باشد.
4. رشته/ گرایش تحصيلي متقاضیان جذب در دو مقطع آخر تحصيلی همخواني داشته باشد.
تبصره: برابر مصوبه جلسه شصت و پنجم مورخ 89/9/1 هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، همگونی رشته / گرایش تخصصی کارشناسی و کارشناسی ارشد در گروه های پرستاری، معارف اسلامی و هنر ملاک عمل نخواهد بود.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.