فراهم سازی اشتغال برای جوانان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فراهم سازی اشتغال برای جوانان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: کمیته امداد بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در استان فراهم کرده است.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی موصلی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیان داشت: بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی فراهم‌شده که حدود ۱۱ هزار نفر از این افراد در مراکز فنی و حرفه‌ای آموزش و مهارت‌های لازم را کسب کرده‌اند.
ی با تاکید بر اینکه اشتغال صرفا پرداخت وام نیست افزود: اشتغال و کار، صرفاً پرداخت وام نیست بلکه باید با یک رویکرد جامع این هدفمندسازی صورت بگیرد و لازم است که برای تحقق این هدف، مشاوره شغلی و استعداد سنجی و همچنین نظارت‌های تخصصی انجام بشود.
موصلی عنوان کرد: سال گذشته با توجه به تعاملات خوبی که با مجموع بانک‌های استان صورت و همچنین تفاهم‌نامه‌هایی که در سطح ملی بین ریاست محترم کمیته امداد و بانک‌های مختلف در سطح ملی انجام‌شده، درمجموع توانستیم در استان خوزستان ۱۱۸ میلیارد تومان تسهیلات در جهت پیشبرد برنامه‌های اشتغال جذب کنیم.
وی افزود: ۹۶ میلیارد تومان از سیستم بانکی استان جذب شد و ۱۷ میلیارد تومان از محل تسهیلات صندوق ولایت پرداخت کردیم و همچنین صندوق کارآفرینی خوزستان ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ب ما کمک کرده که مجموعاً ۱۱۸ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه کسب‌وکار خرد استان خوزستان در سال گذشته بوده است.
وی گفت: تنوع خوبی در اشتغال‌ها ایجادشده که می‌توان به صنایع‌دستی، کشاورزی، دام‌پروری و شیلات، آبزی‌پروری، توسعه حمل‌ونقل روستایی، مکانیزاسیون کشاورزی و حتی فعالیت‌های آی تی و آی سی تی اشاره کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار