فرصت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی مجدد تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فرصت ثبت درخواست دانشجویان در سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای بار دوم تا ۳۱ خرداد تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به درخواست مکرر دانشگاه ها مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقال نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۲ مقاطع کاردانی تا دکتری عمومی مجددا تمدید شده است و دانشجویان تا روز سه شنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند مدارک خود را ارسال کنند.

امکان ثبت درخواست جدید، پیگیری و در صورت اعلام نقص توسط دانشگاه امکان اصلاح اطلاعات و مدارک درخواست میهمانی و در صورت ارسال به دانشگاه یا دانشگاه های مقصد امکان تکمیل اطلاعات و مدارک مقصد وجود دارد.

فرم های میهمانی و انتقال به صورت مجزا است و متقاضیان که هر دو درخواست میهمانی و انتقال را دارند باید در هر دو فرم ثبت درخواست کنند.

سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ فعال شده است و پیش از این دانشجویان تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ فرصت داشتند نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا اقدام کنند.

ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان تنها بر اساس سامانه اینترنتی انتقال و مهمانی و با رعایت شرایط مصوب مطابق آیین‌نامه‌های آموزشی شورای‌ عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی در رشته مقاطع مختلف و در بازه های زمانی اعلامی صورت می گیرد.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرده است در صورتیکه سامانه در برخی دانشگاه‌ها فعال نباشد، پذیرش هرگونه مکاتبه و یا ارجاع دانشجو به وزارت بهداشت در خصوص انجام انتقال یا میهمانی خارج از سامانه مذکور، در مرکز خدمات آموزشی امکان پذیر نیست.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار