ماموریت دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تربیت دانشجویان کارآفرین است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ماموریت دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تربیت دانشجویان کارآفرین است

سرپرست دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای تربیت دانشجویان کارآفرین را مهم‌ترین ماموریت دانشگاه دانست و گفت: در این راستا تمامی برنامه‌ ریزی‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای به منظور تربیت دانشجوی کارآفرین صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، دکتر صالحی عمران در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور به مهم‌ترین ماموریت دانشگاه فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: این دانشگاه به دنبال اعتلای سطح فرهنگ مهارت آموزی، جهت دهی به استعدادهای دانشجویان جدیدالورود، هدایت آنان به سمت اشتغال مفید و احراز آمادگی نسبی برای ادامه تحصیل در رشته‌های علمی و مهارتی است.
وی در ادامه با اشاره به تعداد دانشجویان، تجهیزات و امکانات دانشگاه فنی و حرفه در کشور افزود: برنامه‌ریزی مدیران دانشگاه در جهت کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی به منظور اجرای اهداف و ماموریت‌های دانشگاه در راستای تربیت دانشجویان کارآفرین است.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز در این جلسه ضمن طرح مباحثی در خصوص اهمیت مهارت‌آموزی، بر ضرورت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تمامی حوزه‌ها تاکید کرد.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر آموزش مهارت‌های کاربردی در جامعه کنونی، به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: معظم له همواره تاکید داشتند که مساله مهارت آموزی مساله جدی و نیازی حتمی کشور است.
به گزارش اداره کل روابط عمومیدانشگاه فنی و حرفه‌ای، گفتنی است در این جلسه در خصوص لزوم فرهنگ‌سازی برای توسعه آموزش‌های مهارتی و ارزشگذاری به مهارت آموزی و کارآفرینی، استفاده از رسانه‌ها در خصوص معرفی دانشگاه، تلاش برای هموار کردن موانع قانونی در جهت اجرای فعالیت‌های مراکز فنی و حرفه‌ای در کشور مذاکره و مقرر گردید، برنامه‌های متنوع فرهنگی در این راستا تهیه و اجرا شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار