مجوز برگزاری آزمون استخدامی جذب 3300 نفر در وزارت نفت صادر شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

به گزارش خبرگزاری شانا، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گفت: مجوز برگزاری آزمون استخدامی جذب 3300 نفر در وزارت نفت صادر شد.

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیرو در مشاغل تخصصی صنعت نفت پس از دستور وزیر نفت و پیگیری و صدور مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

به گزارش شانا، به‌دنبال صدور مجوز استخدام نیرو از سوی جواد اوجی، وزیر نفت، با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، سرانجام شورای صدور مجوزهای استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور، روز یک‌شنبه (۱۳ آذرماه) در نشست خود مجوز جذب و استخدام بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر را صادر کرد.

بر این اساس جذب این افراد در مقاطع و رشته‌های تحصیلی مورد نیاز برای مشاغل تخصصی صنعت نفت، به‌ویژه در مناطق عملیاتی انجام می‌شود.

با صدور این مجوز، بنا شد دیگر اقدام‌ها و هماهنگی‌های اجرایی از جمله برگزاری آزمون استخدامی فراگیر از سوی اداره کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری انجام شود.

در هفته جاری، مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت از آمادگی برای برگزاری آزمون پس از صدور مجوزهای لازم از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داده بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار