مدیریت انبوه گجت ها: با Bushel راه ۱۰۰ ساله را در یک روز طی کنید

دسته ها: اخبار

Bushel یک سرویس ابری برای مدیریت انبوه گجت های تحت مدیریت سازمانی است. این سرویس مدیریت اطلاعات قرار گرفته بر روی این گجت ها شامل پسورد ها، کد ها امنیتی، تنظیمات اولیه و سفارشی سازی ها را برعهده میگیرد. با سرویس های بوشل در این مطلب بخوبی آشنا شوید. 

فرض کنید شرکت شما که دارای تعداد زیادی کارمند است قرار است بصورت سازمانی تعداد زیادی آیپد خریداری نموده و در اختیار کارمندانش قرار دهد. در همین حین شرکت شما نیاز دارد که پسورد های مربوط به بخش های مختلف سایتش را به همراه اطلاعات امنیتی کارت های اعتباری که برای کارمندانش تعریف کرده در اختیار افرادی که آیپد ها را دریافت میکنند قرار دهد. مسلما مدیریت انبوه گجت ها در آن واحد و بدون درخطر قرار دادن اطلاعات امنیتی مذکور میسر نخواهد بود. بسیاری از افراد حتی دوست ندارند آیپد را از شرکت دریافت کنند و دوست دارند که این آیپد ها را خود از فروشگاه بخرند. در عین حال شرکت نیز نیاز دارد که اطمینان داشته باشد که از هر آنچه در آیپد میگذرد نیز اطلاع کامل دارد.

در همین هنگام است که بوشل به کمک شما و شرکتتان می آید. مسئولین خریداری آیپد بصورت انبوه در روش های سنتی میبایست گجت را بخرند و از آکبند باز نمایند. سپس تنظیمات مربوط به کارت های اعتباری و تنظیمات اولیه دستگاه را بصورت تک به تک بر روی دستگاه ها انجام دهند که البته از ضریب دقت و امنیت پایینی برخوردار است. اما در صورت استفاده از بوشل نیازی به انجام این کار نیست.

کارمند میتواند آیپد را خود خریداری نماید و سپس هزینه را با دادن فاکتور خریدش به شرکت شما از شما دریافت نماید. وی میبایست همچنین شماره سریال دستگاه را نیز در اختیار شما قرار دهد. بقیه تنظیمات از طریق رابط شما بصورت انبوه قابل انجام است. سپس شرکت شما فهرست شماره سریال های آیپد ها را در سیستم بوشل ثبت میکند و تنظیمات مربوط به دستگاه و کلیه پسورد ها و اطلاعات امنیتی که مایل است در گجت های کارمندانش در دسترس باشند را از طریق فایل CERT در داخل سیستم ابری بوشل Import مینماید. از آن پس این گجت ها در اولین اتصال به اینترنت بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن جانبی کلیه اطلاعات شخصی و تنظیمات را دریافت خواهند نمود. این کار ضمن داشتن امنیت بیشتر از اتلاف وقت رابطان شرکت برای تنظیم گجت ها نیز به میزان زیادی جلوگیری میکند.

اخبار