مسنجر لاین در ویندوزفون بروزرسانی شد

دسته ها: اخبار

امروزه کمتر کسی را پیدا میکنید که برنامه مسنجر در تلفن خود نصب نداشته باشد و یا از آن ها استفاده نکرده باشد ،یکی از این برنامه های مسنجر لاین نام دارد که برای تمامی سیستم عامل ها نیز عرضه شده است .

 

لاین یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی در اندروید و دیگر سیستم عامل ها می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت مجانی تماس های صوتی برقرار کنید و به ارسال و دریافت پیام در هر ساعت از شبانه روز بپردازید ،این نرم افزار از نظر استفاده هیچ محدودیتی ندارد و با نصب کردن ان در تلفن هوشمند خود که سیستم عامل اندروید ، آی او اس و یا ویندوزفون دارد میتوانید با آن به گفتگو با دوستانتان بپردازید جالب است بدانید لاین نسخه ای برای ویندوز تحت محیط دسکتاپ و نسخه ای تحت رابط کاربری مترو دارد که از طریق فروشگاه نرم افزاری موجود در ویندوز قابل دریافت است.  با داشتن این نرم افزار روی موبایل خود میتوانید یک صفحه ی اختصاصی همانند فیسبوک داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید.

به تازگی اپلیکیشن لاین در سیستم عامل ویندوزفون بروزرسانی شده است و قابلیت های نسخه های اندروید و آی او اس به آن اضافه شده است در این نسخه جدید قابلیت تایم لاین و گروه های خانگی به آن اضافه شده است .تایم لاین همانند یک فیسبوک در گوشی شماست که با استفاده از آن میتوانید وضعیت خود را با یک تصویر به اشتراک بگذارید، کاربران و دوستانتان آن هارا لایک کنند و یا برایشان کامنت بگذارند .

اشتراک گذاری تصاویر در این نسخه جدید دیگر به راحتی هرچه تمام تر انجام خواهد شد و شما میتوانید تصویر مورد نظر خود را در گروه های منتخبتان به اشتراک بگذارید.

هم اکنون این نسخه جدید برای ویندوزفون در استور نرم افزار مایکروسافت موجود است و کاربران میتوانند برنامه خود را به نسخه جدید بروزرسانی نمایند.

 

منبع:Gsmarena

اخبار