مصاحبه ویدیویی و جزییات بیشتر از پشت صحنه گفتگوی رسمی بروزرسانی با مدیر عامل شرکت ریمکس

دسته ها: اخبار

چند ماه پیش، مدتی پیش از کنفرانس سالانه Apple من، فرزاد عباسپور بعنوان رابط بین الملل شرکت بروزرسانی، به همراه دوست عزیزم علیرضا سفری موفق شدیم سفری به تهران داشته باشیم تا از نزدیک با آقای ریچارد، مدیر عامل شرکت ریمکس (Remax) که یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم جانبی اپل و سایر گجت های امروزی میباشد، دیدار کنیم. – برای نمایش ویدیو باید بر روی دکمه نمایش ویدیو کلیک فرمایید و در ادامه مطلب آن را مشاهده فرمایید.

 

 ضمن تشکر از شرکت CCelectronic که پیش‌نیاز ملاقات ما را با آقای ریچارد فراهم کردند، افتخار می‌کنیم که اولین شرکتی باشیم که متن گفتگوی رسمی با آقای ریچارد را به صورت اختصاصی منتشر می‌کند. در این دیدار ما در رابطه با موضوعات مختلفی در مقابل دوربین و در پشت صحنه صحبت کردیم. شما می‌توانید ویدیوی اصلی مصاحبه را به صورت زیرنویس شده بر روی صفحه رسمی ما مشاهده کنید. مجزا از آنچه در مقابل دوربین رخ داد صحبت‌هایی هم در پشت صحنه صورت گرفت که اشاره به برخی از موضوعات اشاره شده در طی آن خالی از لطف نیست. آنطور که مطلع شدم، آقای ریچارد پس از قرار داد رسمی خود برای فروش محصولاتش در ایران، هدف اصلی سفر خود را بررسی و مشاهده پتانسیل‌های موجود در بازار پایتخت برای فروش محصولاتش که عمدتاً لوازم جانبی تلفن‌ها، تبلت ها و لپ تاپ ‌ها هستند قرار داده بود و در مدت اقامتش نیز به بازار های فعال پایتخت در زمینه فروش گجت ها میرفت. آقای ریچارد همچنین از آداب و رسوم ایرانی بسیار لذت می‌برد و علاقه زیادی هم به غذای ایرانی پیدا کرده بود.

از جمله مهم‌ترین مباحثی که در رابطه با خط تولیدی ایشان در پشت صحنه از آن صحبت به میان آمد موضوع چگونگی باخبر شدن کارکنان کارخانه ایشان از چگونگی خط تولید iPhone بود. به شخصه قصد داشتم از ایشان در مقابل دوربین سوالی بپرسم مبنی بر اینکه کارکنان و طراحان خط تولیدی ایشان چگونه پیش از بیرون آمدن iPhone های جدید از ساختار فیزیکی آن باخبر می‌شوند؟ ایشان متأسفانه مایل به پاسخ‌گویی به این سؤال در مقابل دوربین نبودند و تأکید داشتند که ما حتماً متن ادامه گفتگوها را به صورت کتبی و نه در مقابل دوربین برای خوانندگان خود و بینندگان ارائه کنیم. ایشان در پاسخ به سؤال من گفتند که شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی عمدتاً همگی دارای جاسوس‌هایی هستند که توسط خود این شرکت‌ها از پیش تعیین‌شده‌ و در واقع کارکنانی عادی در کارخانه‌های Apple هستند که در چین بصورت مستقیم در خط تولید فعالیت میکنند و اخبار تولیدات Apple را پیش از رونمایی رسمی برای تولیدکنندگان میفرستند. این موضوع برای خود من بسیار جالب بود. متأسفانه به علت ناتوانی آقای ریچارد به صحبت مسلط به زبان انگلیسی امکان پرسیدن سؤالات فنی تر ممکن نبود و خود من نیز مجبور بودم با کلماتی ساده سخن بگویم و از شدت لهجه خود بکاهم. برای این اصل نیز از پیش غذر خواهی میکنم. با تشکر از شما بیننده عزیز. با ما همراه باشید!

اخبار