مهلت ارسال آثار به جشنواره کتاب سال دانشجویی تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت ارسال آثار به بیست و دومین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی و اولین دوره انتخاب کتاب سال دانشجویان فارسی‌نویس تا هشتم مهرماه امسال تمدید شد.

این جشنواره با هدف بهره‌گیری جامعه از اندیشه‌ها و آثار دانشجویی و ارج نهادن به کوشش‌های علمی دانشجویان نویسنده و مترجم برگزار می‌شود.

بیستمین ودومین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود؛ در بخش اصلی آثار دانشجویان در کلیه رشته‌ها اعم از گروه علوم پایه، علوم کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی و در بخش ویژه آثار منتشرشده با موضوعات ” دولت، ملت، همدلی و همزبانی” به مناسبت نام‌گذاری سال 1394 از سوی مقام معظم رهبری، “اشتغال و کارآفرینی” در معرض داوری قرار می‌گیرند.

شرایط شرکت در این فراخوان ضروری‌بودن هم‌زمانی دوره تحصیل دانشجو با زمان چاپ وانتشار اثر، دارا بودن مشخصات عمومی کتاب برای اثر منتشرشده و ارسال دو جلد از آن‌ها که در سال‌های 92، 93 یا 94 انتشار یافته، است.

در بخش ترجمه کتاب، مترجم باید کپی متن اصلی اثر را نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال کند؛ بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان انتشارت جهاد دانشگاهی، ناشران می‌توانند مستقیمأ آثار دانشجویی را به دبیرخانه کتاب سال دانشجویی ارسال کنند و از ناشرانی که بیشترین مشارکت را در انتشار آثار دانشجویی داشته‌اند، تقدیر می‌شود.

ثبت‌نام از طریق سامانه اینترنتی جشنواره به آدرس www.isba.ir انجام می‌شود و ارسال دو جلد از اصل اثر به همراه فرم ثبت‌نام اینترنتی به دبیرخانه جشنواره ضروری است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران – خیابان انقلاب – خیابان فخررازی – خیابان شهدای ژاندارمری – پلاک 72 صندوق پستی 13145-1163 سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 02166952727 تماس بگیرند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار