پایان امتحانات و فعالیت خوابگاه‌ها تا 14 تیر ماه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پایان امتحانات و فعالیت خوابگاه‌ها تا 14 تیر ماه

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی جندی‌شاپور اهواز با بیان اینکه امتحانات دانشجویان این دانشگاه 14 تیر ماه به اتمام می‌رسد، گفت: خوابگاه‌های دانشگاه نیز تا همین زمان فعال خواهند بود.

دکتر ساسان موگهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، در خصوص زمان پایان فعالیت خوابگاه‌های این دانشگاه، اظهار کرد: براساس تقویم آموزشی دانشگاه، آخرین امتحان در تاریخ ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود و خوابگاه‌ها نیز تا این زمان فعال هستند و به دانشجویان سرویس‌دهی می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که برخی دانشجویان ممکن است بنا به دلایلی نیاز به زمان بیشتری برای اسکان در خوابگاه داشته باشند، افزود: خوابگاه پسرانه شهید رجایی با ظرفیت ۱۲۰ نفر و خوابگاه دخترانه گلستان ۲ با ظرفیت ۴۰۰ نفر در طول تابستان برای سرویس‌دهی به دانشجویانی که واحدهای آموزشی دارند، فعال خواهند بود.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی جندی‌شاپور اهواز درباره شرایط در نظر گرفته شده برای اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها در طول تابستان، گفت: هر دانشجویی که از سوی معاونت آموزشی به ما معرفی شود که در طول تابستان واحد آموزشی اعم از کارورزی، پروژه تحقیقاتی و… داشته باشد، برای او خوابگاه فراهم خواهیم کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار