پذیرش دانشجوی پرستاری بومی در ماهشهر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اخذ مجوز پذیرش دانشجوی پرستاری در ماهشهر، گفت: برای سال تحصیلی جدید قرار است ۲۰ دانشجوی پرستاری در مقطع کارشناسی در مجتمع عالی سلامت ماهشهر جذب و آموزش ببینند.

دکتر مهدی تولا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجتمع سلامت ماهشهر برای آموزش دانشجویان پرستاری در نظر گرفته شده است. البته این مجتمع از مدت‌ها پیش مجوز پذیرش دانشجو را اخذ کرده بود و تاییدیه‌های لازم را داشت اما با توجه به اینکه اصل بر این بود که تنها دانشجویان بومی جذب شوند، وزارت بهداشت مجوز نداد که البته با رایزنی‌ها و برگزاری جلسات، موفق به دریافت مجوز پذیرش دانشجوی پرستاری در ماهشهر شدیم.

وی افزود: برای سال تحصیلی جدید ۱۴۰۰-۱۴۰۱ قرار است که ۲۰ دانشجوی پرستاری در مقطع کارشناسی از طریق کنکور سراسری ۱۴۰۰، در مجتمع عالی سلامت ماهشهر جذب شوند و آموزش ببینند. پذیرش در ماهشهر به صورت اقماری و تربیت دانشجو زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواهد بود.

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان با اشاره به جذب دانشجویان بومی استان خوزستان، گفت: در این مجتمع تنها دانشجویان بومی استان خوزستان جذب خواهند شد و البته متعهد به خدمت در مناطق محروم استان خواهند بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار