پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون 1397 دانشگاه امیرکبیر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون 1397 دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه صنعتي اميركبير بر اساس مصوّبه 5/5/93 وزارت علوم تحقيقات و فنّاوري، تعداد محدودي دانشجوي واجد شرایط كارشناسي پيوسته ورودي 93 دانشگاه­ها و مؤسّسات آموزش عالي كشور را بدون كنكور در مقطع كارشناسي­ارشد سال تحصیلی 98-97. پذيرش مي­نمايد.

 *شرايط ثبت­نام:

دانشجويان مي‌بايست حدّاكثر در مدّت هشت نيمسال دانش­آموخته شوند و تا پايان نيمسال ششم با گذراندن حدّاقل سه چهارم واحدهاي دوره كارشناسي به لحاظ ميانگين جزو 10% برتر در بين دانشجويان هم رشته و هم ورودي خود با ميانگين كلّ بالاي 16 باشند.

 *نحوه ثبت­نام:

متقاضيان مي­بايست فرم ثبت­نام اینترنتی مربوطه را از طريق وب سايت اصلی دانشگاه صنعتي اميركبير به نشاني aut.ac.ir از تاریخ 1/6/96 الي 31/6/96 تكميل نمايند و نيازي به مراجعه حضوري نيست و دانشگاه در قبول يا رد تقاضا بر اساس امتياز مكتسبه مختار مي­باشد.

-داوطلبان می­توانند در سه گرایش (مرتبط با رشته کارشناسی) به ترتيب اولويت درخواست بدهند.

-ليست رشته/گرايش­هاي مورد پذيرش در سامانه ثبت­نام اينترنتي قابل مشاهده مي­باشد.

*نحوه بررسي درخواست متقاضيان:

پس از بررسي اوليه توسّط اداره استعدادهاي درخشان و المپيادها، اسامي متقاضياني كه حد نصاب امتياز را كسب نمايند در هفته دوّم مهرماه از طريق وب سايت اداره استعدادهاي درخشان و المپيادها اعلام مي­گردد و متقاضيان بايستي مدارك مورد نياز اين اداره كه متعاقباً اعلام مي­گردد را در تاريخ¬هاي مقرّر به اين اداره تحويل دهند.

جهت مشاهده کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار