پذیرش ۱۷۱ دانشجو در دانشکده علوم پزشکی شوشتر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزش، تحقیقات، دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: امسال ۱۷۱ دانشجو در رشته‌های پرستاری، مامایی، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت عمومی، فوریت‌های پزشکی، اتاق عمل و تغذیه پذیرفته‌ایم.

برات براتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پذیرش دانشجو از دو طریق، اظهار کرد: اولین گروه پذیرفته شدگان، از طریق کارشناسی ناپیوسته هستند که در دو رشته‌ مامایی و رادیولوژی صورت می‌گیرد. نتایج این رشته‌ها زودتر اعلام شد و برنامه ثبت نام آن‌ها غیرحضوری است. پذیرفته شدگان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشکده به نشانی https://shoushtarums.ac.ir/ مدارک خود را بارگذاری کنند.

وی افزود: امسال در رشته رادیولوژی ۲۸ دانشجو و در رشته مامایی نیز ۱۷ دانشجو پذیرفته شد.

معاون آموزش، تحقیقات، دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی شوشتر ادامه داد: گروه دوم دانشجویان از طریق آزمون سراسری در رشته‌های پرستاری، مامایی، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت عمومی، فوریت‌های پزشکی، اتاق عمل و تغذیه پذیرفته می‌شوند. ثبت نام این دانشجویان غیرحضوری است اما پس از ثبت نام، به منظور توجیه و کامل کردن مدارک مورد نیاز به صورت حضوری و براساس زمان تقسیم بندی شده، حضور پیدا خواهند کرد.

براتی با اشاره به تعداد دانشجویان پذیرفته شده از طریق کنکور سراسری، بیان کرد: امسال ۱۷۱ دانشجو در رشته‌های پرستاری، مامایی، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت عمومی، فوریت‌های پزشکی، اتاق عمل و تغذیه پذیرفته‌ایم.

وی در پایان در خصوص نحوه آموزش در این نیم‌سال، گفت: کلاس‌ها در نیم‌سال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰، به صورت تلفیقی، حضوری و غیرحضوری است و امتحانات پایان ترم نیز به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار