پذیرفته‌شدگان پزشکی و پیراپزشکی دوشنبه و چهارشنبه امکان انتخاب رشته مجدد دارند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پذیرفته‌شدگان پزشکی و پیراپزشکی دوشنبه و چهارشنبه امکان انتخاب رشته مجدد دارند

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه پذیرفته‌شدگانی که فرم شماره ۱۵ را پر کرده‌اند دوشنبه و چهارشنبه امکان انتخاب رشته مجدد دارند، گفت: پنج‌شنبه همین هفته نیز نتیجه این انتخاب رشته اعلام شود.

سیدحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از برگزاری سومین جلسه “اعضای کمیته ویژه رسیدگی به بلاتکلیفی پذیرفته‌شدگان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد” با سرپرست دانشگاه آزاد و معاون وی، متولیانی از وزارت بهداشت، مسئولان سازمان سنجش و پذیرش کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس خبر داد.

وزارتخانه بهداشت اقدامات لازم را به منظور کمک به افزایش ظرفیت‎های رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد انجام دهند

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه بر پیگیری پرکردن فرم شماره 15 توسط پذیرفته‌شدگان و انجام انتخاب رشته مجدد طی روزهای دوشنه و چهارشنبه تاکید شد، ادامه داد: این انتخاب رشته مجدد به شرطی کارساز است که ظرفیت‌ها افزایش پیدا کند بنابراین از وزارتخانه بهداشت و درمان درخواست شد اقدامات لازم را به منظور کمک به افزایش ظرفیت‎های این رشته‌ها در دانشگاه آزاد انجام دهند.

انتخاب رشته مجدد طی اعلامیه‌ای ازسوی دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع‌رسانی شده است

وی یادآور شد: انتخاب رشته مجدد طی اعلامیه‌ای ازسوی دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع‌رسانی شده است و پنج‌شنبه همین هفته نیز نتیجه جدید برای آن‌ها اعلام شود.

مسئولان دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت به منظور افزایش ظرفیت‌ها امروز بعدازظهر جلسه دارند

میرزاده با بیان اینکه مسئولان دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت به منظور افزایش ظرفیت‌ها امروز بعدازظهر جلسه خواهند داشت، افزود: اگر ظرفیت‌ها افزایش پیدا کند متقاضایان با رشته‌ها و دانشگاه‌های جدید در انتخاب رشته دوم روبه رو خواهند شد و بدین صورت مشکل بسیاری از آن‌ها حل می‌شود، این درحالی که سایت انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد -برای افرادی که در انتخاب رشته دوم نیز موفقیتی کسب نکنند- باز خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه مسئولان دانشگاه آزاد ترجیح دادند به منظور فاش نشدن اسامی این پذیرفته‌شدگان لیست اسامی را در اختیار نمایندگان قرار ندهند، اضافه کرد: البته اگر فردی مدعی شود و با نمایندگان تماس بگیرد، آن‌ها می‌توانند طی تماسی با مسئولان دانشگاه آزاد از لیست اسامی اطلاع پیدا کنند تا بدانند اصلا این فرد ذی‌نفع است یا خیر و مشکل‌ را به صورت مورد پیگیری کنند./

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار