چگونگی اجرای دوره‌های عملی مهارت آموزان در دانشگاه فرهنگیان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

چگونگی اجرای دوره‌های عملی مهارت آموزان در دانشگاه فرهنگیان

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان چگونگی اجرای دوره‌های عملی مهارت آموزان در دانشگاه فرهنگیان را تشریح کرد.

نعمت الله موسی پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند فعالیت مهارت آموزان در دوره‌های عملی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از مهر ماه پود‌مان عملی مهارت‌آموزان آغاز می‌شود و مراحل آماده سازی اولیه در پود‌مانی جداگانه برای تابستان انجام شد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی ‌ها تا 15 مهر اسامی به دانشگاه ارسال شده و بعد از آن روند توزیع مهارت‌آموزان برای اجرای دوره‌های عملی در مدارس در دستور کار قرار می‌گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: بعد از این دوره پود‌مان عملی در مدارس برای مهارت‌آموزان آغاز شده و بخشی از حرفه‌ معلمی را بر اساس این دوره آموزش می‌بینند.

موسی‌پور اظهار کرد: علاوه بر این دوره بخشی به طور نیمه‌حضوری برای مهارت‌آموزان در نظر گرفته شده تا قسمتی از آموزش‌ها با نظارت اساسی در این مرحله به افراد تعلیم داده شود.
دوره‌های مهارت آموزی بعد از اعلام نظر آموزش و پرورش آغاز می‌شود

وی با بیان اینکه دوره‌های مهارت آموزی بعد از اعلام نظر آموزش و پرورش آغاز می‌شود، گفت: در شیوه‌ای که در حال اجراست نزدیک به 850 ساعت آموزشی در نظر گرفته شده که در پودمان‌ها‌ی نظری و عملی اجرا می‌شود و برای پذیرفته‌شدگان جدید آزمون استخدامی نیز هر زمان که آموزش و پرورش نتایج نهایی را به دانشگاه ارجاع دهد دوره‌های آموزشی در دستور کار قرار می‌گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان یاد آور شد: جلسه‌ای برای اجرای جزئیات برنامه مهارت آموزی جدید فردا با حضور مسئولان آموزش و پرورش برگزار خواهیم کرد تا به طور دقیق شرایط برای عملیاتی شدن دوره‌ها مشخص شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار