۱۵۴ طرح در حوزه اشتغال خانگی در اندیمشک تصویب شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

۱۵۴ طرح در حوزه اشتغال خانگی در اندیمشک تصویب شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: ۱۵۴ طرح در حوزه اشتغال خانگی در سال گذشته در اندیمشک تصویب و برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ناصر حسینی ظهر امروز در نشست کارگروه ویژه اشتغال اندیمشک در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: ۲۰۰ طرح در حوزه خود اشتغالی تصویب و اعتبارات لازم برای اجرای این طرح‌ها اختصاص داده شد.

وی افزود: مصوبات کارگروه اشتغال در شورای اشتغال مطرح و بیش از ۷۰ درصد از مصوبات با تاکید شورای اشتغال و فرماندار عملیاتی و تسهیلات مربوطه پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: ۱۵۴ طرح در حوزه اشتغال خانگی در سال گذشته تصویب و برای معرفی دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

وی افزود: ۱۱۰ طرح در حوزه اشتغال خانگی برای حمایت از رونق اقتصاد خانوارها در روستاهای شهرستان تسهیلات و اعتبارات مورد نیاز را دریافت و در رونق اقتصاد خانوارها گامی مهم برداشته شد.

حسینی با اشاره به تصویب ۶۲ طرح در حوزه اشتغال فراگیر و روستایی در شهرستان تصریح کرد: با تصویب طرح‌های حوزه اشتغال فراگیر و روستایی ۸۰۰ شغل در شهرستان ایجاب خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به ایجاد ۲۰ فرصت شغلی در طرح احداث سیلوی ذخیره گندم در اندیمشک اظهار کرد: بانک‌ها در طرح‌های اشتغالزا با توجه به اهمیت ایجاد اشتغال و لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینی در شهرستان با رعایت کامل قوانین همکاری بیشتری از خود نشان دهند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار