استخدام کادر اداری قوه قضاییه سال 1400

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ – زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه

به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰می رساند،با توجه به سوالات برخی از داوطلبان محترم در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر قوه قضاییه،نتایج آزمون کتبی، هفته اول اردیبهشت ماه از طریق پروفایل کاربری داوطلبان اعلام خواهد شد.


۱۷ اسفند ۱۴۰۰- دریافت کارت آزمون استخدام قوه قضائیه سال ۱۴۰۰

به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰ می رساند لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

زمان برگزاری آزمون : روز جمعه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


۱۲ اسفند ۱۴۰۰ – اطلاعیه تخصیص سهمیه شورای حل اختلاف در آزمون استخدامی قوه قضائیه

به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام قوه قضاییه می رساند سهمیه پیش‌بینی شده برای اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف سراسر کشور جهت مشاهده و ویرایش محل شغل مورد تقاضا، تعیین و ابلاغ می گردد.

قابل ذکر است سهمیه مذکور، صرفاً در رشته شغل‌ها و محل جغرافیایی تعیین شده، قابل اعمال بوده و سهمیه‌ای برای اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف که شغل‌محل‌هایی غیر از موارد مندرج در جدول را انتخاب کرده باشند، در نظر گرفته نخواهد شد.

این افراد می توانند از ساعت ۲۳ روز پنجشنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۳ روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه با مراجعه به پروفایل خود در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی نسبت به ویرایش احتمالی اقدام نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک کنید


خبر ۲ اسفند ۱۴۰۰- اطلاعیه تغییر زمان برگزاری آزمون و برخی از مواد آزمون تخصصی مشاغل آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه

به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه میرساند ، به منظور ایجاد شرایط مناسب جهت حضور داوطلبان محترم در آزمون و بر اساس هماهنگی به عمل آمده با قوه قضائیه، زمان برگزاری آزمون روز جمعه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ تعیین شده است . لذا با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون، داوطلبانی که متقاضی تغییر استان محل برگزاری آزمون میباشند، میتوانند با مراجعه به پروفایل خود در روز پنجشنبه ۵ اسفندماه ۱۴۰۰ ، نسبت به ویرایش استان محل برگزاری آزمو ن، اقدام نمایند .
همچنین پیرو انتشار اصلاحیه و اضافات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون، بر اساس هماهنگی به عمل آمده با قوه قضائیه و با توجه به تغییرات جزیی ایجاد شده در مفاد آزمون تخصصی برخی از مشاغل، بدینوسیله جدول نهایی مفاد آزمون تخصصی مشاغل این آزمون به شرح زیر اعلام میگردد .

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


۲۸ بهمن ۱۴۰۰- تمدید ثبت نام آزمون استخدام قوه قضائیه در سال ۱۴۰۰
به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه می رساند، مهلت ثبت‌نام تا پایان روز جمعه ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ تمدید گردید.


خبر ۲۷ بهمن ۱۴۰۰- اصلاحیه آزمون استخدام قوه قضائیه در سال ۱۴۰۰
پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی کادر ادار ی قوه قضا ئیه، بدینو سیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در امتحان مذکور میرساند، با توجه به اعلام قوه قضائیه، اصلاحات و اضافات ذیل در سامانه ثبت نام صورت گرفته است .
کلیه داوطلبان م یتوانند در مهلت با قی مانده تا پایان مدت ثبت نام، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون به نشانی ir.hrtc.www مراجعه و نسبت به ثبت نام در امتحان مذکور اقدام نمایند و یا اگر قبلا ثبت نام کرده اند ، ضمن مراجعه به پروفایل خود در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند .

۱ .در شرایط احراز شغلهای زیر، موارد زیر اضافه شده است :
– تقریر نویس
«لیسانس علوم سیاسی» اضافه گردیده است .
«لیسانس حقوق» اضافه گردیده است.

– متصدی امور دفتری
«لیسانس حقوق» اضافه گردیده است.

– کارشناس حقوقی
«لیسانس حقوق» اضافه گردیده است.

۲ .تغییر جزئی در مفاد آزمون تخصصی برخی از مشاغل
با توجه به تغ ییر شرایط احراز برخی از مشاغل و احتمال تغییرات جزئی در مواد آزمون اختصاصی، فایل نهایی مواد آزمون روز دوشنبه ۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ مجدداً در صفحه اول سامانه بارگذاری خواهد شد.

برای مشاهده اصلاحیه اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.