آزمون استخدام سراسری شرکت کار و تامین سال 1401

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

خبر ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ – تمدید مجدد ثبت نام آزمون استخدام شرکت کار و تامین در سال ۱۴۰۱

به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت کار و تامین در سال ۱۴۰۱ می رساند،مهلت ثبت نام آزمون تا ۱۶شهریور تمدید گردید.


۱۳ شهریور ۱۴۰۱ – اطلاعیه سری دوم اصلاحیه دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت کار و تامین (متعلق به سازمان تامین اجتماعی ) سال ۱۴۰۱

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمـــون استخدامی شرکت کار و تامین (متعلق به سازمان تامین اجتماعی) سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۶و با توجه به اعلام شرکت کار و تامین، به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی شرکت کار و تامین می رساند «حداقل سن داوطلبان برای کلیه عناوین شغلی ۲۰ سال تمام می باشد.» لذا متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۶/۱۲و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

ضمناً مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان مهلت ثبت نام (۱۴۰۱/۰۶/۱۴)، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.


12 شهریور 1401 – اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام سراسری شرکت کار و تامین در سال 1401

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت کار و تامین (متعلق به سازمان تامین اجتماعی) سال 1401 در تاریخ 1401/06/06 و با توجه به اعلام سازمان تامین اجتماعی، اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور، به شرح ذیل اعلام می گردد. به همین منظور برای فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای متقاضیان، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز دوشنبه مورخ 1401/06/14 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.
ضمناً مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان مهلت ثبت نام (1401/06/14)، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

الف) اضافه شدن شغل محل های ذیل:
1-شغل محل های جدید مدیریت درمان استان آذربایجان غربی

کد شغل محل شغل محل خدمت تعداد آزاد ایثارگر 25 درصد ایثارگر 5 درصد معلول
جنسیت تعداد جنسیت تعداد جنسیت تعداد جنسیت تعداد
10551 دارویار – کاروتامین آذربایجان غربی-ارومیه- 2 زن/مرد 2
شرایط احراز تحصیلی شغل محل شماره ی 1055122918: خدمات سلامت دارویاری (فوق دیپلم)- 30528: ریاضی فیزیک (دیپلم)- 30752: علوم تجربی (دیپلم)- 30952: فنی و حرفه ای و کاردانش (دیپلم)- 31118: معارف اسلامی (دیپلم)- 31727: علوم انسانی (دیپلم)
کد شغل محل شغل محل خدمت تعداد آزاد ایثارگر 25 درصد ایثارگر 5 درصد معلول
جنسیت تعداد جنسیت تعداد جنسیت تعداد جنسیت تعداد
10552 منشی پزشکی / منشی بخش – کار و تأمین آذربایجان غربی-سلماس- 1 زن/مرد 1
شرایط احراز تحصیلی شغل محل شماره ی 10552

30018: امار (فوق دیپلم، لیسانس)- 30417: حقوق (فوق دیپلم، لیسانس)- 31029: مدیریت امور فرهنگی (لیسانس)- 31034: مدیریت بازرگانی (لیسانس)- 31051: مدیریت دولتی (لیسانس)- 31065: مدیریت صنعتی (لیسانس)- 31125: معارف اسلامی و مدیریت (لیسانس)- 32545: مدیریت کسب و کار (لیسانس)- 33896: مدیریت بیمه کلیه ی گرایش ها (لیسانس)- 34472: کارشناسی حرفه ای مدیریت رفاه اجتماعی (لیسانس)- 34495: کارشناسی حرفه ای حقوق اداری (لیسانس)- 34534: مدیریت اطلاعات و ارتباطات (لیسانس)

2-شغل محل های جدید مدیریت درمان استان خراسان شمالی

کد شغل محل شغل محل خدمت تعداد آزاد ایثارگر 25 درصد ایثارگر 5 درصد معلول
جنسیت تعداد جنسیت تعداد جنسیت تعداد جنسیت تعداد
10553 انباردار دارویی و تجهیزات پزشکی – کار و تأمین خراسان شمالی-بجنورد- 1 زن/مرد 1
شرایط احراز تحصیلی شغل محل شماره ی 10553

30528: ریاضی فیزیک (دیپلم)- 30752: علوم تجربی (دیپلم)- 30952: فنی و حرفه ای و کاردانش (دیپلم)- 31118: معارف اسلامی (دیپلم)- 31727: علوم انسانی (دیپلم)

 ب) متن ماده 12 صفحه 3 دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون به شرح ذیل اصلاح می شود:
– داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و مؤسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و مؤسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، مؤسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 57/11/22به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها (نهادهای عمومی غیردولتی و شرکت های تحت پوشش آنها)


شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی در سراسر کشور به صورت قرارداد موقت شرکتی، نیرو جذب نماید. از علاقمندان واجد شرایط خواهشمندیم جهت اطلاع از شرایط ثبت نام به سایت شرکت کار و تامین و یا درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند. مهلت ثبت نام تا 12 شهریور 1401 می باشد.

کلیات
1 -جذب نیرو صرفا بصورت قرارداد موقت شرکتی و بدون تعهد رابطه استخدامی میباشد.
2 -وجه واریزی بابت ثبت نام تحت هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد.
3 -در هر مرحله از آزمون یا پس از جذب، چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده محرز گردد، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.
4 -کلیه متقاضیان از هر استان حق ثبت نام و شرکت در آزمون را دارند، لیکن پذیرش بر اساس ظرفیت هر شهرستان وبا لحاظ کردن شرط بومی واعمال سهمیههای قانونی، بر اساس بالاترین نمرهمکتسبه کتبی و مصاحبه صورت میپذیرد.
تذکر1 :با عنایت به ماده 24 بخشنامه شماره 24510 مورخه 1400/05/01 سازمان اداری و استخدامی کشور، داوطلب بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و شهرستانهای مراکز استانها)، به داوطلبی اطلاق میگردد که متولد یا ساکن با سابقه 10 سال سکونت در همان شهرستان محل تقاضا باشد. نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستان در آزمون کتبی با ضریب 4/1 محاسبه و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
تذکر بومی بودن افراد از طریق شرایط ذیل احراز میگردد:
داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق میگردد که متولد یا ساکن با سابقه ده سال سکونت در همان شهرستان مورد تقاضا باشد.
الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تبصره: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سالهای مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
ب- استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تائید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)، در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.
تبصره: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تائید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه میتواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی بر تائید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرارگیرد.
مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در آخرین روز ثبت نام برای آزمون میباشد.
5 -در مرحله اول آزمون کتبی به میزان سه برابر ظرفیت و با توجه به ظرفیت هر شهرستان، پذیرش اولیه انجام خواهدشد و سپس بر اساس نتایج نمره آزمون کتبی و مصاحبه، گزینش نهایی انجام خواهد شد. (لازم به توضیح است وزن آزمون کتبی 50 درصد و وزن نمره مصاحبه 50 درصد می باشد.)
6 -شغل های مورد نیاز عبارتند از: انباردار دارویی و تجهیزات پزشکی، متصدی خدمات اداری، دارویار، منشی پزشکی، بهدار، بهیار، متصدی خدمات عمومی (نگهبان) و راننده آمبولانس
7 -سوالات آزمون شغل های انباردار دارویی و تجهیزات پزشکی، متصدی خدمات اداری، دارویار، منشی پزشکی، متصدی خدمات عمومی (نگهبان) و راننده آمبولانس از دروس عمومی و در سطح دیپلم خواهد بود. (منابع آزمون شناخت تامین اجتماعی، هوش و توانمندی های عمومی، معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی، زبان انگلیسی عمومی، ریاضی و آمار مقدماتی، فناوری اطلاعات (Word ،PowerPoint ،Excel و Internet) میباشد.
داوطلبین شغل های بهیاری و بهداری علاوه بر سوالات عمومی، لازم است به سوالات تخصصی الف- اصول پایه کمک پرستاری، ب- اخلاق، ارتباط و رعایت حقوق بیمار، ج- کنترل علایم حیاتی، د- کمک های اولیه و فوریت های پزشکی پاسخ دهند.
تذکر: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف بوده و در محاسبه نمره کل عمومی (که حیطه عمومی نامیده می شود)، این درس لحاظ نخواهد شد، ولی چنانچه داوطلب اقلیت دینی به سؤالات معارف اسلامی پاسخ دهد، این درس با تأثیر مثبت در محاسبه نمره کل عمومی لحاظ خواهد شد. در واقع دو نمره کل عمومی، یک نمره کل با لحاظ نمره خام درس مذکور و یک نمره کل بدون لحاظ نمره خام درس مذکور، محاسبه و نمره کل بالاتر ملاک قرار خواهد گرفت.
9 -کلیه سوالات آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهار گزین های با ضریب 1 (یک) میباشد، ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوال، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهدشد.
10 -متقاضیان محترم می توانند جهت دریافت کارت شرکت در آزمون در تاریخ اعلام شده به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه و کارت شرکت در جلسه آزمون را دریافت نمایند.
11 -محل شرکت در آزمون در کارت شرکت در جلسه آزمون درج شده است.
12 -زمان برگزاری آزمون: ساعت و محل برگزاری آزمون درکارت ورود به جلسه درج شده و به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
شرایط عمومی

1 -داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
2 -اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3 -التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
4 -انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم برای مردان (دارندگان کارت معافیت پزشکی لازم است توسط طبکار جهت شغل مربوطه مورد تائید قرارگیرند).
5 -داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر (فاقد معلولیت جسمی با تایید مراکز معتبر طبکار)
6 -دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیت های شغلی
7 -نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
8 -عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح
9 -داوطلبان نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی و بازنشسته باشند.
10 -عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع به کار.
تذکر1 :ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دایم و پایان خدمت نظام وظیفه و محاسبه سن داوطلبان آخرین روز ثبت نام میباشد.
تذکر2 :ملاک زمان فراغت از تحصیل تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه میباشد.

شرایط سنی
الف- برای مشاغل انباردار دارویی و تجهیزات پزشکی، دارویار، راننده آمبولانس، متصدی خدمات عمومی (نگهبان) حداقل 18 و حداکثر 26 سال سن
ب- برای مشاغل بهیار، بهدار، متصدی خدمات اداری، منشی پزشک/بخش، حداقل 18 سال و حداکثر برای فوق دیپلم 28 سال و برای لیسانس 30 سال.
توضیحات: مشاغل دیپلم حداکثر سن 26 سال، بهیار و بهدار 30 سال، (برای شغل متصدی خدمات اداری، منشی پزشک/بخش، چنانچه فرد فوق دیپلم باشد حداکثر 28 سال، و چنانچه لیسانس باشد حداکثر 30 سال).
تذکر1 :برای آقایان مدت خدمت نظام وظیفه، به سن اضافه نخواهد شد.
معافیت سنی سهمیه های آزمون به شرح زیر است:
الف- جانبازان، آزادگان، فرزندان شهداء، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (25 %) و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداکثر سن معاف میباشند.
ب- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
تذکر2: با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به ازای تاهل یکسال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یکسال و حداکثر تا سقف 5 سال به سقف سن داوطلبان اضافه خواهدشد.
الحاق یک تبصره به این بند به شرح ذیل: امتیازات مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی بالای 5/2 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون میباشد.
12 –موارد ذیل نیز به حداکثر سن داوطلبان اضافه خواهد شد:
مستفاد از قانون اصلاح حداکثر سن مصوب 1371 و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب 1400، موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط قبل از مرحله مصاحبه، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
– پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
– داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
– داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و مؤسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و مؤسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، مؤسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 22/11/1357 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها؛
– به ازای تأهل به میزان یک (1) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (1) سال و حداکثر تا سقف (5) سال (موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت).
مراحل ثبت نام
پرداخت وجه ثبت نام
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 1401/06/06 لغایت روز شنبه مورخ 1401/06/12 انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان واجد شرایط میبایست به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی مراجعه و پس از پرداخت مبلغ1/800/000 ریال به عنوان هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی و با کارت های بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند. لازم به توضیح است هزینه ثبت نام به حساب مشخص شده در سازمان تامین اجتماعی واریز خواهد شد.
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
– به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد.
نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت
– کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ 1401/07/12 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ 1401/07/15 در تهران و برخی از مراکز استانها (با توجه به آمار داوطلبان ثبت نام کننده) برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی بر اساس انتخاب داوطلب در تقاضانامه به هنگام ثبت نام خواهد بود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون بررسی خواهد شد.
مواد آزمون
آزمون عمومی:
1- شناخت تأمین اجتماعی،
2- هوش و توانمندیهای عمومی،
3- معارف اسلامی
4- زبان و ادبیات فارسی،
5- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی،
6- زبان انگلیسی ـ عمومی،
7- ریاضی و آمار مقدماتی،
8- فناوری اطلاعات (Internet و Excel ،PowerPoint ،Word)
* اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف بوده و در محاسبه نمره کل عمومی (که حیطه عمومی نامیده میشود)، این درس لحاظ نخواهد شد، ولی چنانچه داوطلب اقلیت دینی به سؤالات معارف اسلامی پاسخ دهد، این درس با تأثیر مثبت در محاسبه نمره کل عمومی لحاظ خواهد شد. در واقع دو نمره کل عمومی، یک نمره کل با لحاظ نمره خام درس مذکور و یک نمره کل بدون لحاظ نمره خام درس مذکور، محاسبه و نمره کل بالاتر ملاک قرار خواهد گرفت.
** آزمون عمومی نمره منفی دارد.
*** داوطلبان تمامی عناوین شغلی به جز بهیار (کد شغلی 102) و بهدار (کد شغلی 103) فقط به سؤالات دفترچه آزمون عمومی پاسخ میدهند. داوطلبان دو عنوان شغلی بهیار (کد شغلی 102) و بهدار (کد شغلی 103)  علاوه بر پاسخگویی به سؤال های دفترچه عمومی، باید به سؤال های دفترچه اختصاصی خود نیز پاسخ دهند.
آزمون تخصصی:
علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این دفترچه انجام خواهد شد. منابع آزمون تخصصی متناسب با عنوان شغلی مورد نظر مندرج در همین دفترچه صورت میپذیرد.
تذكر: كلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای و دارای ضریب یكسان میباشند.
ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات یك سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

توجه: متن قرار گرفته شده در بالا  شامل بخشی از شرایط دفترچه آزمون استخدامی شرکت و تامین می باشد، لذا جهت مشاهده متن کامل شرایط اعلامی می توانید بر روی دانلود دفترچه راهنما در کادر پایین کلیک نمایید.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.