ایجاد ۳ هزار فرصت شغلی توسط پتروشیمی کیمیای اندیمشک

دسته ها: اخبار استان اخبار

اشتغالزایی با ایجاد پتروشیمی کیمیا در اندیمشک

 فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: با اعتبار ۵۰۰ میلیون دلار پتروشیمی کیمیای اندیمشک زمینه اشتغال سه هزار نفر را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جهانگیری عصر امروز در نشست آغاز عملیات اجرایی پروژه کیمیای اندیمشک اظهار کرد: با توجه به اینکه خوزستان از ظرفیت بالقوه‌ای در نفت، گاز و پتروشیمی استان خوزستان برخوردار است.

وی افزود: از بدو ورود به اندیمشک نیروگاهی داریم تحت عنوان  هلدینگ انرژی که مدتی است مغفول مانده و پیگیری کردیم و زمانی خندقی اطراف آن حفر کردند برای استفاده علوفه ولی تقاضای تکمیل و تسریع در روند عمرانی این نیروگاه داریم.

فرماندار شهرستان اندیمشک بخشی از ظرفیت مهم اندیمشک را شاه‌راه اصلی استان خوزستاندر حوزه راه ریلی، کریدول شمال به جنوب معرفی و عنوان کرد: دسترسی به دریاچه کرخه و امکان دسترسی به بنادر جنوب استان برای صادرات محصولات از ظرفیت‌های مهم اندیمشک بیان کرد.

وی با اشاره به تلاش برای ایجاد آرامش میان شهروندان گفت: این نوید را به شهروندان شهرستان اندیمشک می رسانیم که پروژه‌های بعدی در دست تعریف است که با حضور وزرای دیگر هم کلنگ زنی و افتتاح خواهد رسید.

جهانگیری گفت: پتروشیمی کیمیا اندیمشک با اعتبار ۵۰۰ میلیون دلار زمینه اشتغال سه هزار نفر در روند ۴۸ ماهه احداث ایجاد و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر پس از تکمیل و بهره‌برداری را ایجاد می‌کند.

فرماندار شهرستان اندیمشک تصریح کرد: با برنامه‌ریزی در کارگروه ویژه در حوزه جذب سرمایه‌گذار، بررسی طرح‌های اشتغال و پاسخگویی به مطالبات شهروندان در حوزه اشتغال در مسیر توسعه شهرستان گام برداشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پتروشیمی کیمیا اندیمشک پس از تکمیل سالانه ۲۰۰ هزار تن MEG و ۲۵ هزار تن مخلوط EGتولید خواهد کرد.

اخبار استان اخبار