تصویب 7 رشته جدید در دانشگاه آزاد شادگان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شادگان از تصویب هفت رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان خبرداد.

عبدالکریم آلبوغبیش امروز با اعلام تصویب هفت رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به پتانسیل این واحد دانشگاهی در بهره‌مندی از کادر هیات علمی توانمند و برخورداری از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی مناسب، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پس از تصویب هفت رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی با پذیرش دانشجو در این واحد دانشگاهی موافقت کرد.

وی افزود: برای نخستین‌بار رشته آموزش زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد تصویب و در تکمیل ظرفیت مهر سال 94 پذیرش دانشجو داشته است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شادگان ادامه داد: تصویب این رشته‌ها شامل پنج رشته تربیت بدنی، مکانیک، کودک‌یاری، جوشکاری و مدیریت خانواده در مقطع کاردانی و رشته مکانیک در مقطع کارشناسی ناپیوسته در گسترش رشته دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد و سعی خواهد شد در بهمن سال 94 در این رشته‌ها جذب دانشجو داشته باشیم.

آلبوغبیش تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان و موقعیت خاص جغرافیایی روند پذیرش دانشجو صعودی و مطلوب بوده، به‌طوری که با توجه به عدم تعدد رشته در واحد نزدیک به 500 نفر در سایت سنجش و پذیرش سازمان مرکزی ثبت نام و بیش از 370 نفر به‌صورت حضوری ثبت نام حضوری کرده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: رشته‌های دایر دراین واحد شامل رشته دینی و عربی در مقطع کاردانی ناپیوسته، رشته‌های حسابداری، کامپیوتر، برق، آموزش ابتدایی در مقاطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته، متالورژی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و آموزش زبان انگلیسی در مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ارشد می‌باشد و واحد آمادگی پذیرش و ثبت نام دانشجو در این رشته‌ها را دارد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار