مهلت ثبت‌نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت ثبت‌نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تمدید شد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهلت ثبت نام و ویرایش رشته/ محل‌ها یا اضافه نمودن سایر گروه‌های آزمایشی دوره‌های کارشناسی و کاردانی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تا ساعت 24 روز شنبه 31 شهریور تمدید شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، امیر رضا شاهانی، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی مهلت ثبت نام و ویرایش رشته/ محل‌ها یا اضافه نمودن سایر گروه‌های آزمایشی دوره‌های کارشناسی و کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تا ساعت 24 روز شنبه 31 شهریور تمدید شد.

امیر رضا شاهانی ادامه داد: همچنین با پایان یافتن مهلت ثبت نام، ویرایش اطلاعات فردی ، نوع دیپلم و معدل دیپلم برای داوطلبانی که در دوره های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته نموده‌اند، فعال شده و تا ساعت 24 یکشنبه 1 مهر ادامه خواهد داشت.

این ویرایش شامل تمامی دوره‌های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته است.

وی تاکید کرد: ویرایش اطلاعات فردی ، نوع دیپلم و معدل دیپلم داوطلبان فقط 1 نوبت امکان پذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از اتمام مهلت ثبت نام واصل گردد ترتیب اثر داده نمی‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار