۱۰ رونمایی کنفرانس Google I/O در شب گذشته (بخش دوم)

دسته ها: اخبار

در ادامه بخش اول بررسی رونمایی های کنفرانس طراحان گوگل، Google I/O به بررسی ۵ رونمایی دوم  در این کنفرانس میپردازیم. بخش اول این بررسی رو میتونید در این مطلب مطالعه کنید.

۶- Google Maps: گوگل مپس یک آپدیت جدید دریافت کرد. سرویس مدیریت مکان و نقشه گوگل قرار است در این بروزرسانی امکان ذخیره سازی نقشه ها بصورت آفلاین را فراهم کند و آدرس دهی در حین حرکت را نیز برای کلیه شهر ها ارائه کند. همچنین نرم افزار Map Maker هم بخاطر سوئ استفاده کاربران همانطور که در این مطلب گفتیم از دسترس خارج شده.

۷- Indox: امکان مرتب سازی هوشمند ایمیل ها تحت عنوان سرویس اینباکس دیگر یک سرویس دعوتنامه ای نیست و همه میتوانند از این سرویس مفید بهره ببرند. همچنین محتوای لینک شده در متن ایمیل شما هم اکنون در آپدیت جدید اپلیکیشن مخصوص این سرویس، در صفحه قبلی باز میشوند و شما را از محیط اپلیکیشن خارج نمی کنند. جزییات بیشتر درباره این سرویس رو میتونید در این مطلب بخونید. 

۸- Expeditions: گجت Gear VR بطور حتم یکی از مهمترین رونمایی های سامسونگ بود که حقیقت مجازی را توسط سامسونگ پیشرفت عمده ای بخشید. این گجت بسیار مفید از تلفن همراه شما که دارای صفحه باکیفیت ساخت سامسونگ است استفاده میکند تا شما را به یک محیط غیر واقعی با امکانات محاوره ای و پر کیفیتی منتقل کند. حال با وصل شدن گوشی ها به یکدیگر و با استفاده از این گجت مدرسین قادر خواهند بود تا دانش‌ آموزان را بدون خارج کردن از محیط کلاس به سفر های علمی گروهی ببرند و به بازدید از مناطق و مکان های مختلف حتی بدون اندکی زحمت و هزینه بپردازند. Gear VR همچنین با اتصال به سرویس Google Maps به شما امکان بازدید از هر مکانی در آمریکا و بسیاری از کشور های جهان را نیز میدهد. 

۹- Android nonoDegree: نام یک دوره آموزشی کامل و مهندسی شده توسط تیم گوگل میباشد که طراحی شده تا به کلیه آرگان های آموزش برنامه نویسی ابلاغ شود. خود گوگل هم با کمک برخی آموزشگاه ها دوره های مذکور را بصورت شخصی برگزار خواهد کرد. شما با پرداخت هزینه ماهی ۲۰۰ دلار در یک دوره ۶ الی ۹ ماهه ثبت نام میکنید و در پایان این دوره بعنوان یک برنامه نویس متخصص اندروید که کار با کلیه سرویس های گوگل را آموخته پا به جهان کار میگذارید. 

۱۰- Project Brillo: یک کپی برداری هوشمندانه از سرویس HomeKit اپل است. با استفاده از این سرویس شما میتوانید کلیه امور مربوط به خانه هوشمند خود را و یا بخش هایی از آن را که هوشمند سازی شده (مانند مدیریت دمای هوا، سنسور های مختف و  درب پارکینگ و …) را در یک مکان بر روی گجت خود مدیریت کنید. این سرویس بخشی از Android M میباشد. 

 

اخبار