۲۰ خرداد آغاز فرصت ثبت نام آزمون دانش‌نامه / گواهینامه دندانپزشکی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

۲۰ خرداد آغاز فرصت ثبت نام آزمون دانش‌نامه / گواهینامه دندانپزشکی

داوطلبان شرکت در آزمون دانش‌نامه/گواهینامه دندانپزشکی،‌ می‌توانند برای شرکت در این آزمون از روز یکشنبه ۲۰ خرداد تا یکشنبه ۲۷ خرداد ۹۷ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا، سی و چهارمین دوره آزمون دانش‌نامه/گواهینامه دندانپزشکی در روز دوشنبه مورخ ۵ شهریور ۹۷ (آزمون کتبی) و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۶ شهریور تا ۸ شهریور ۹۷ (آزمون شفاهی) برگزار می‌شود.

کلیه داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات (کلیه واحدها و پایان‌نامه‌ها) به پایان رسانده‌اند،‌ باید از روز یکشنبه ۲۰ خرداد ۹۷ تا یکشنبه ۲۷ خرداد ۹۷ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp. ir ثبت نام کنند.

همچنان کلیه داوطلبان از تاریخ ۱۹ خرداد تا ۳۱ خرداد ۹۷ باید نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک در سامانه توزیع نیروی انسانی تعهدات و خدمات قانونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس https://obligat.behdasht.gov .ir اقدام کنند.

سی و چهارمین دوره آزمون دانش‌نامه/گواهینامه دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران واقع در خیابان کارگر شمالی، بالاتر از انرژی اتمی برگزار می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار