اعلام نتایج رشته های باآزمون کارشناسی ناپیوسته 96 دانشگاه آزاد اسلامی+جزئیات

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعلام نتایج رشته های باآزمون کارشناسی ناپیوسته 96 دانشگاه آزاد اسلامی+جزئیات

نتایج رشته های با آزمون کارشناسی ناپیوسته 1396دانشگاه آزاداسلامی امروز (یکشنبه 2 مهر) اعلام می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبانی که اقدام به انتخاب رشته درآزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی کرده اند، می توانند از ساعت 14 امروز (یکشنبه 2 مهر) با مراجعه به سامانه به نشانی www.azmoon.com از نتیجه انتخاب خود مطلع شوند .
گفتنی است پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی sanjesh.iau.ac.ir از جزئیات و مدارک لازم جهت ثبت نام آگاهی یابند.

نشانی و تلفن واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و همچنین سامانه دانشگاه آزاد به نشانی www.iau.ac.ir درج شده است.

پذیرفته‌شدگان واحدهای پزشکی تهران و اراک نیز باید به آدرس www.iautmu.ac.ir (پزشکی تهران ) و www.iau.arak.ac.ir (اراک) مراجعه کنند.

شروع کلاس‌های درس هر واحد یا مرکز دانشگاهی با توجه به امکانات آموزشی در مهر یا بهمن امسال و زمان تشکیل کلاس در صبح یا عصر یا هر دو وقت خواهد بود.

مدارک لازم برای ثبت‌نام:

1- اصل مدرک کاردانی مورد تایید موسسات آموزش عالی معتبر و یک برگ تصویر آن یا گواهی اتمام دوره کاردانی مورد تایید موسسات آموزش عالی معتبر با اداره کل تربیت معلم وزارت آموزش و پرورش و ریزنمرات دوره کاردانی برای معادل‌سازی واحدها.

2- اصل شناسنامه عکس‌دار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن.

3- شش قطعه عکس 3×4 تمام رخ که در سال جاری تهیه شده باشد. (برای مشمولین 12 قطعه)

4- اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی.

5- اصل و دوبرگ تصویر مدرک مشخص کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته شدگان مرد.

6- تکمیل و ارائه فرم‌های درخواست ثبت‌نام و تعهدات مربوط.

7- مشمولان فوق‌دیپلمه‌ای که با استفاده از تعهدات خدمتی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی از خدمت دوره ضرورت معاف هستند و معافیت آن‌ها پس از انجام تعهد مقرر صادر می‌شود باید موافقت‌نامه رسمی از وزارت‌خانه یا سازمان متبوع را ارائه دهند. افرادی که به عنوان سرباز معلم مشغول خدمت وظیفه عمومی هستند برای ثبت‌نام باید با مجوز وظیفه عمومی از خدمت ترخیص شوند.

8- شاغلان نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران باید گواهی موافقت و معرفی سازمان مربوطه را ارائه دهند.

9- پذیرفته‌شدگانی که در فرم ثبت‌نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان وایثارگران دانستند باید هنگام ثبت نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از این سهمیه‌ها را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند.

میزان شهریه، هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی:

1- شهریه پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌شود. علاوه‌ بر دو مورد مذکور دانشجویان فقط در بدو ورود به دانشگاه و در نیمسال اول باید مبلغ 1180000 هزار ریال بابت هزینه خدمات آموزشی به شماره حساب جاری محل دانشگاهی قبولی واریز کنند.

2- همه پذیرفته‌شدگان آزمون که قصد ثبت‌نام دارند باید شهریه، هزینه خدمات آموزشی به مبلغ 27 هزار و 500 ریال حق بیمه دانشجویی را پس از انجام مراحل ثبت‌نام صرفا به حساب جاری واحد یا مرکز دانشگاهی که از طرف محل دانشگاهی اعلام می‌شود واریز کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار