آپدیت جدید اپلیکیشن Gmail در اندروید بهبود های فروانی داشته است

دسته ها: اخبار

پست الکترونیک یکی از سرویس های محبوب اینترنت می باشد که به شما این امکان را می دهد با دوستان و آشنایان خود با روشی بسیار سریع و ارزان ارتباط برقرار کنید و اقدام به فرستادن فایل ها و متن ها کنید ،گوگل نیز با راه اندازی سروییس ایمیل اختصاصی خود به نام جیمیل خدمات بی نظیری را به کاربران ارائه کرده است .

 

این اپلیکیشن که به طور مستقیم توسط خود شرکت گوگل توسعه یافته و امکانات آن اضافه میشود،از جمله برنامه هایی است که به طور منظم جدیدترین امکانات و قابلیت های گوگل  را در قالب آپدیت دریافت می کند و اکنون نیز یک آپدیت یا به روزرسانی جدید از سوی گوگل برای آن عرضه شده است.

شرکت گوگل در نسخه‌ی جدید این اپلکیشن، امکانات و بهبودهای تازه‌ای را بر اساس دیدگاه‌های دریافتی از کاربران به نرم‌افزار خود افزوده است و سعی کرده تا رضایت آنها را بیشتر جلب کند.

نسخه‌ی جدید Gmail این امکان را به کاربران می‌دهد تا به تمام ارتباطات ایمیلی که با یکی از افراد دفترچه آدرس خود داشته‌، تنها با لمس اواتار شخص مورد نظر دسترسی پیدا کننداین ویژگی جدید در واقع با اجرای یک ژست حرکتی قابل استفاده است و می توان از آن علاوه بر نمایش تاریخچه ایمیل های رد و بدل شده، برای مشاهده اطلاعات کاربری شخص مورد نظر نیز استفاده کرد.

 

منبع:Gsmarena

اخبار