احتمال افزایش قیمت گوشت گوساله در اهواز

دسته ها: اخبار استان اخبار

احتمال افزایش قیمت گوشت گوساله در اهواز
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوساله و گوسفندی اهواز گفت: به دلیل گرانی عوارض کشتارگاه صنعتی اهواز و بالا رفتن نرخ خرید، قیمت تمام شده گوشت گرم گوساله افزایش یافته است به طوری که اعضای اتحادیه به دنبال بالا بردن قیمت آن هستند.

سید اصغر حسینی بهارانچی اظهارکرد: با وضعیت عوارض کشتار دام سنگین در کشتارگاه و بالا بودن قیمت خرید، بر خلاف میل اعضا احتمال افزایش قیمت گوشت قرمز گرم وجود دارد.

وی افزود: واحدهای عرضه گوشت قرمز گرم اکنون به دنبال چاره‌ای برای مقابله با این مشکلات هستند و غیر از بالا بردن قیمت گوشت چاره‌ای ندارند.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوساله و گوسفندی اهواز تصریح کرد: در 2 هفته اخیر 7 تن گوشت گوساله از سیستان و بلوچستان وارد کردیم که متاسفانه با مخالفت اداره دامپزشکی مواجه شدیم در حالی که واردات در شرایط کمبود گوشت، می‌تواند تاثیر خوبی بر قیمت‌ها داشته باشد و قیمت را ثابت نگه دارد.

حسینی بهارانچی عنوان کرد: در چند وقت اخیر کمبود گوشت گوساله خیلی در استان دیده می‌شود که می‌توان این خلاء را با واردات از استان‌های دیگر پر کنیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم گوشت گوساله با قیمت 25 هزار تومان و گوشت گوسفندی 27 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

اخبار استان اخبار