احتمال برگزاری آزمون استخدام محیط بانان همزمان با استخدامی دستگاه های دولتی طی امسال

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ فرمانده جدید یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان برنامه و بودجه مجوز سازمان اداری استخدامی را را مد نظر قرار دهد که در اولین آزمون سراسری که برقرار است محیط بانان نیز دیده شوند، تا ما بتوانیم این ۳۸۰ نفر را هرچه سریع‌تر به بدنه سازمان اضافه کنیم.
سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده جدید یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به سوال پیرامون کمبود محیط بان و آزمون استخدامی امسال اظهار داشت: امسال سازمان اداره استخدامی، اجازه استخدام ۳۸۰ محیط بان را داد و باید اردیبهشت ماه، همزمان با استخدام دستگاه‌های دولتی آزمون برای داوطلبین حوزه محیط‌ بانی نیز برگزار می‌شد. متاسفانه، چون بحث مالی آن از طریق سازمان برنامه و بودجه با تاخیر انجام شد و تامین نشد، آزمون محیط بانی به آزمون مجدد استخدامی که گفته شده در تیرماه برگزار خواهد شد موکول شده است.

وی افزود: من خواهش می‌کنم با توجه به مجوزی که سازمان اداری استخدام به ما داده است، سازمان برنامه و بودجه نیز این را مد نظر قرار دهد که در اولین آزمون سراسری که برقرار است محیط بانان نیز دیده شوند، تا ما بتوانیم این ۳۸۰ نفر را هرچه سریع‌تر به بدنه سازمان اضافه کنیم. تا یکی از بحران‌های محیط بانی کشور که کمبود نیروی انسانی است را بتوان جبران کرد.

محبت خانی در رابطه با بیمه محیط بانان گفت: سه سال است که بر اساس قانون تصویبی مجلس، بیمه محیط بانان انجام می‌شود. خود محیط بانان به صورت رایگان بیمه هستند و همسران آن‌ها به صورت ۵۰ درصدی که نیمی از آن بر عهده سازمان و نیم دیگر برعهده شخص است انجام می‌گیرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار