استخدام شرکت برق منطقه ای خوزستان

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

شرکت دزیاران کارون و موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی حافظین امنیت پادنا، طرف قرارداد شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، تعداد 251 نفر از آقایان واجد شرایط جهت اپراتور پست برق و تعدا 189 نفر به منظور نگهبان (مطابق با مفاد آگهی پیوست) را از طریق آزمون توانمندیهای تخصصی (كتبی) و آزمون دانش مهارت (مصاحبه) به ترتیب از بالاترین نمره در قالب قرار داد نیروی حجمی جذب می نماید. در صورت بروز هرگونه مشكل و ابهام با شماره تلفن 33347248-061 مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان به عنوان مجری آزمون در وقت اداری تماس حاصل نمایید.
شرایط عمومی
– داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جدول نیازهای اعلامی و توانایی لازم برای شغل مورد نظر
– احراز صلاحیت های عمومی به تأیید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه
– انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم غیر پزشکی
– عدم اعتیاد به هرگونه مواد مخدر و یا مشروبات الكلی
– نداشتن سابقه محكومیت کیفری و ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
– داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی لازم برای انجام وظایف شغل مورد نظر
تبصره 1: نداشتن معلولیت، مشكل بینایی، شنوایی (استفاده از سمعک)، لكنت زبان، بیماری های خاص، بیماریهای قلبی و عروقی، … و یا حوادثی که منجر به استفاده از پلاتین در اعضای بدن شده باشد.
تبصره 2: کلیه متقاضیان در صورت قبولی آزمون موظف به ارائه گواهی سلامت جسمانی از مراکز طب کار هستند.
– نداشتن منع قانونی برای جذب و عدم تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها و شرکت های دولتی یا خصوصی
– نداشتن سابقه اخراج از شرکتهای پیمانكاری در حوزه عملیاتی شرکت های برق
– کسب حد نصاب نمره آزمون کتبی (حداقل 50 درصد نمره مكتسبه نفر اول آزمون در همان شهرستان/شهر)
– داشتن حداقل 165 سانتیمتر قد، برخورداری از وزن متناسب، سلامت جسمانی و روانی، قدرت تحرک و توانایی انجام وظیفه برای شغل نگهبانی الزامی بوده و در زمان مصاحبه بررسی و در صورتی که داوطلب معیارهای لازم را نداشته باشد از ادامه فرایند جذب حذف خواهد شد.
– دارا بودن شرایط سنی مورد نیاز (مطابق با مفاد این آگهی)
امتیازات و تسهیلات
– در راستای تكریم و ارج نهادن به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، جهت خانواده های شهدا (همسر، فرزندان و برادر)، آزادگان یکسال و بالای یکسال اسارت، جانبازان %25 و بالاتر و فرزندان و همسران آنها، تا سقف %25 ظرفیت جذب نیروی این آزمون با رعایت شرایط قبولی در آزمون کتبی و فرایند مصاحبه (مطابق ضوابط مندرج در این آگهی) اختصاص مییابد.
– تا سقف %5 ظرفیت استخدامی به رزمندگان (با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها)، همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر %25 و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت اختصاص می‌یابد.
تبصره 1: جانبازان، آزادگان، خانواده شهدا (فرزندان و همسران)، فرزندان و همسران جانباز بالای 25 درصد و فرزندان آزادگان بالای یكسال اسارت از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
تبصره 2: برادر شهید به میزان پنج (5) سال به حداکثر سن آنان اضافه می گردد.
تذکر: چنانچه داوطلب از امتیازات فوق (بند 3) استفاده نموده و مستندات لازم را در زمان مقرر ارائه ننماید (با هر نمره کسب شده) مردود تلقی میگردد.
نکته – مرجع صدور تائیدیه معتبر برای ایثارگران (جانبازان و آزادگان، فرزندان آنها و فرزندان شهدا) بنیاد شهید و امور ایثارگران و برای رزمندگان، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان و معاونت نیروی انسانی نیروهای پنجگانه، معاونت نیروی انسانی نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی، معاونت نیروی انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ناجا استان می باشد. متقاضیان میبایست تاییدیه مربوطه را در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری نمایند.
چگونگی ثبت نام
– داوطلبان پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی می‌توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1403/04/16 لغایت ساعت 23 روز چهارشنبه مورخ 1403/04/27 در آزمون ثبت نام نمایند.
– زمان ویرایرش اطلاعات از ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 1403/04/17 لغایت ساعت 23 روز پنجشنبه مورخ 1403/04/28 انجام خواهد گرفت.
توجه: داوطلبان گرامی باید توجه داشته باشند بعد از ثبت اطلاعات، بلافاصله مجدداً به صفحه ثبت نام خود مراجعه نمایند تا از وضعیت تایید اطلاعات خود توسط مجری، اطمینان حاصل نمایند و در صورت عدم تایید، علت عدم تایید درج خواهد شد که داوطلب موظف است در اولین فرصت، طبق برنامه زمانبندی اعلام شده نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نماید.
– هزینه ثبت نام در آزمون کتبی مبلغ 2/950/000 ریال می‌باشد که داوطلبان به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی، پس از تكرمیل فرم ثبت نام پرداخت می‌نمایند.
– پس از ثبت نام و پرداخت هزینه، در صورت انصراف وجه واریزی به هیچ وجه مسترد نمیگردد.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت
– زمان برگزاری آزمون، ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 1403/05/05 و زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از روز سه شنبه مورخ 1403/05/02 لغایت روز پنجشنبه مورخ 1403/05/04 انجام خواهد پذیرفت.
توجه: لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، ابتدا توسط مرکز آزمون و سپس به صورت متمرکز توسط شرکت متقاضی بكارگیری نیرو بررسی خواهد شد.
– محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون داوطلب درج میگردد.
– ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. در غیر اینصورت از ورود داوطلب جلوگیری خواهد شد. همچنین همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه داوطلب هنگام ورود به جلسه آزمون الزامی میباشد.
– نتایج پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت نیز از طریق سایت ثبت نام اعلامخواهد شد.
توجه: در صرورت ایجاد هرگونه تغییر در کلیه جزئیات مربوط به مراحل برگزاری آزمون، اطلاع رسانی لازم از طریق سایت ثبت نام به عمل خواهد آمد.
توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: 16 تا 27 تیر 1403
دریافت کارت آزمون: 2 الی 4 مرداد 1403
زمان برگزاری آزمون: 5 مرداد 1403

دانلود دفترچه شرایط (PDF)

توجه: ثبت نام از 16 تیرماه 1403 آغاز خواهد شد

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.