استخدام شرکت پتروشیمی امیرکبیر

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری استخدام شهرستان استخدام ماهشهر
شرایط استخدام
الف) تابعیت كشور جمهوری اسلامی ایران
ب) متدین به دین مبین اسالم و یا یكی از ادیان رسمی كشور
ج) عدم سوء پیشینه كیفری
د) برخورداری از تندرستی و توانایی كامل جسمانی متناسب با نوع كار و سلامت روانی
هـ) دارا بودن برگ پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم.)تاریخ ترخیص خدمت یا معافیت باید قبل از تاریخ آزمون باشد(
و) حداكثر سن برای داوطلبان در مقطع لیسانس 30 سال و مقطع فوق لیسانس 32 سال میباشد.
تبصره (1): سابقه كار مرتبط با مدرك تحصیلی در صورت تایید، حداكثر تا 5 سال به سقف سنی افزوده خواهد شد.
داوطلبان شركت در آزمون می بایست در صورت قبولی در آزمون و هنگام دعوت به مصاحبه، اصل مدارك مربوط به سوابق قبلی خود در موسسات دیگر را ارائه دهند.
ه) حداقل معدل كل جهت مقاطع لیسانس 14 و فوق لیسانس 15 می باشد.
– داوطلبان استخدام در صورت پذیرفته شدن در آزمون می بایست مدارك تحصیلی و تخصصی معتبر مورد نیاز را به شركت ارائه دهند. مدارك دانشگاهی كسانی قابل قبول برای شركت در آزمون است كه مورد تائید شركت قرار گیرد.
– داوطلبان خدمت در شركت باید از لحاظ تندرستی واجد شرایط جسمانی و روانی لازم برای كار به نحوی كه توسط شركت تعیین میگردد، باشند. بدین منظور قبل از استخدام از كلیه داوطلبان توسط پزشك معتمد شركت یا مرجع ذیصلاح معاینه پزشكی (طب صنعتی) به عمل می آید، استخدام داوطلب منوط به این است كه نتیجه معاینه رضایتبخش باشد.
تبصره (2):داوطلبان مقاطع تحصیلی بالاتر حق شركت در آزمون را ندارند و چنانچه پس از شركت در آزمون محرز گردد كه شخص دارای مدرك تحصیلی بالاتر در رشته قبول شده باشد، در هر مرحله از آزمون و فرآیند استخدام از پذیرش وی جلوگیری بعمل خواهد آمد.
تبصره (3): چنانچه در هر مرحله از آزمون مشخص گردد كه اطالعات و مدارك ارائه شده توسط داوطلب خلاف واقع بوده است، از پذیرش ایشان در هر مرحله از فرآیند دعوت به همكاری جلوگیری بعمل خواهد آمد.
مواد آزمون
1- مقطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس : ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، كامپیوتر و دروس تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی
نحوه ثبت نام
داوطلبان می توانند از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخه 1403/03/5 تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخه 1403/03/18 جهت تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و پرداخت مبلغ 500/000 ریال به عنوان هزینه ثبت نام از طریق سایت اینترنتی اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند. (هزینه آزمون به هیچ
وجه مسترد نمی گردد). مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و به ثبت نام های پس از تاریخ اعلام شده ترتیب اثر داده نمی شود. (ثبت نام زمانی تکمیل می گردد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد).
تبصره (6): كارت ورود به جلسه آزمون روزهای سه شنبه 1403/3/22 و چهارشنبه 1403/3/23 از طریق سایت اینترنتی اعلام شده توزیع می گردد. زمان و مكان آزمون كتبی در روز توزیع كارت اعلام خواهد شد. نتایج آزمون از طریق سایت اینترنتی اعلام شده به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری استخدام شهرستان استخدام ماهشهر

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.