آزمون استخدام 30 هزار سرایدار و نیروی خدماتی مدارس

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار
به گزارش ایران خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: به زودی دفترچه راهنمای آزمون استخدام 30 هزار سرایدار و نیروی خدماتی آموزش و پرورش منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، عبدالله حبیبی با اشاره به آخرین روند برگزاری سه مرحله آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: مرحله نخست آزمون آموزگاری در حال انجام است، آزمون کتبی کیفیت بخشی برگزار شده و آزمون مرحله دبیری نیز تا ماه آینده انجام می‌شود که جذب چهار هزار نفر در آموزش و پروش خوزستان تا پایان شهریور ماه نهایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه جذب چهار هزار نیروی جدید به آموزش و پرورش خوزستان بخش زیادی از کمبود‌های موجود در استان را برطرف می‌کند افزود: علاوه بر جذب این تعداد نیروی جدید، استفاده از همکاران بازنشسته، دانشجومعلمان و افراد حق التدریسی تمام نیاز آموزشی خوزستان برای سال آینده تحصیلی را جبران می‌کند.

وی با اشاره به برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش برای جذب 30  هزار سرایدار و نیروی خدماتی برای مدارس کشور گفت: خوزستان نیز در این آزمون دارای سهمیه جذب سرایدار است که در دفترچه آزمون استخدامی که به زودی منتشر می‌شود سهم این استان در آن آزمون نیز مشخص می‌شود.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است که در هشت هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار