دریافت کارت آزمون تصدی منصب قضا سال 99

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

29 مهر 99 – دریافت کارت آزمون تصدی منصب قضا سال 99

به اطلاع می رساند؛ لینک دریافت کارت آزمون تصدی منصب قضا در سال 99 فعال گردید.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


اطلاعيه زمان دریافت کارت آزمون تصدي منصب قضاء سال 1399

به اطلاع متقاضیان شركت در آزمون تصدي منصب قضاء قوه قضائيه در سال 1399 مي‌رساند كه آزمون مذكور در صبح روز جمعه مورخ 99/08/02 در 22 مركز استان به شرح جدول شماره 1 برگزار مي‌شود.

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون

كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ متقاضیان‌ از روز سه­ شنبه 29/07/99 براي مشاهده و پرينت بر روي درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان‌ شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد كردن اطلاعات ثبت­ نامي (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت کارت شركت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم­چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي استچنانچه متقاضي به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبي، پرونده و يا كد پيگيري مورد نياز، موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمي‌شود، لازم است بر اساس اطلاعيه پرينت كارت به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه ي رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره 2) مراجعه و نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبي و يا كد پيگيري ثبت نام اقدام نمايد.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:

1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1، 2، 4، 5 ، 6، 7، 8،  9، 10 ، 11 ، 12 و 13 (شامل نام ­خانوادگي، نام، شماره شناسنامه، كد ملي، تاريخ تولد، مذهب،سهميه ايثارگران، رشته تحصيلي، تاريخ فارغ ­التحصيلي، آخرين مقطع تحصيلي، وضعيت تحصيلات تكميلي و معدل) مندرج دركارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 02/08/99 منحصراً به درگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند و در صورتي كه نسبت به بند 5 (جنس) تفاوتي مشاهده نمودند ضروري است مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره 2) مراجعه نمايند.

2- چنانچه كارت شركت در آزمون متقاضی فاقد عكس مي­باشد و يا چنانچه عكس روي كارت وي داراي اشكالاتي از جمله: فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي­باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاري آزمون مراجعه نمايند و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد، بديهي است در غير اين صورت فرد به عنوان متخلف تلقي مي‌گردد. ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود متقاضی تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.

یادآوری: متقاضیان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون و اطلاعات لازم درخصوص دفترچه‌هاي سوال از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي درگاه اطلاع رسانی سازمان قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون

نماينده اين سازمان در روز پنجشنبه 01/80/99 صبح از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الي 17:00 در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. براي اطلاع آن دسته از متقاضیاني كه براساس توضيحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماينده رفع نقص كارت سازمان مي­گردند، شهرستانهاي محل برگزاري آزمون به شرح جدول شماره 1 مي‌باشد كه آدرس و محل تشكيل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون هر شهرستان درجدول شماره 2 مشخص گرديده است.

د‍ -یادآوری مهم‌

1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.

2- فرآيند برگزاري آزمون صبح از ساعت‌ 8:30 (هشت و سي دقيقه‌) مي‌باشد.

3- در ورودي حوزه ­هاي امتحاني آزمون رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) صبح بسته خواهد شد. لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.

4- هر متقاضی براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.

5- لازم به تاكيد است متقاضیان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، جزوه، كتاب، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن خودداري نمايند .ضمناً هرگونه وسیله غيرمجاز از قبيل وسايل ارتباط الكترونيكي و دستگاههاي حافظه­دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و غیره درجلسه آزمون طبق قانون رسيدگي به تخلفات و جرائم در آزمونهاي سراسري، موجب محروميت از گزينش در آزمون مي‌شود.

هـ – دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی 

ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالي آن در حوزه هاي برگزاري آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:

1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 7:00 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

3- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

5- همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.

6- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافي از جمله تلفن همراه، ماشين حساب، كيف دستي، ساك دستي، كتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

7- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

8- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.

9- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

10- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

11– هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

12- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

13- در پايان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرايي همچنان بر صندلي خود مستقر باشيد. به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می‌شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

14- لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

15- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس مي‌شود نظير صندلی ها، دستگيره درب ها و شیرآلات سرويس بهداشتي و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

و – تکمیل فرم خوداظهاری:

– تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:

همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز چهارشنبه مورخ 99/07/30 به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری،اقدام نمایند. اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محفوظ است.

ز – نحوه اقدام متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:

متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست در تاریخ 99/08/01 با  مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند 2 همین اطلاعیه) گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها بعمل آید.

هـ – راههای ارتباط و ارسال درخواست به سازمان سنجش آموزش کشور:

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: https://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: https://rahgiri.sanjesh.orgوارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

در خاتمه اضافه مي‌نمايد كه متقاضیان درصورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را در اين خصوص از اين تاريخ لغايت روز پنجشنبه 99/08/01 همه روزه صبح از ساعت 8:00 الي‌ 12:00 و بعد از ظهر از ساعت‌ 14:00 ‌الي‌ 16:00 با بخش پاسخگويي اينترنتي اين سازمان و يا شماره ‌تلفن ‌42163  با پيش شماره 021 در ميان بگذارند.

جدول شماره 1 – شهرستانهاي محل برگزاري آزمون استخدامي تصدي منصب قضاء قوه قضائيه در سال 1399 

استان نام شهرستان محل برگزاري آزمون استان محل اقامت
آذربايجان شرقي(10) تبريز(1012) كليه متقاضیان استان آذربايجان شرقي(10)
آذربايجان غربي(11) اروميه(1104) كليه متقاضیان استان آذربايجان غربي(11)
اردبيل(12) اردبيل(1202) كليه متقاضیان استان اردبيل(12)
اصفهان(13) اصفهان(1310) كليه متقاضیان استانهاي اصفهان(13)، چهارمحال و بختياري(17) و يزد(39)
البرز(40) كرج(4008) كليه متقاضیان استانهاي البرز(40)
بوشهر(15) بوشهر(1502) كليه متقاضیان استان بوشهر(15)
تهران(16) تهران(1607) كليه متقاضیان استانهاي تهران(16) و سمنان(23)
خراسان رضوي(19) مشهد(1960) كليه متقاضیان استانهاي خراسان رضوي،(19) خراسان شمالي(20) و خراسان جنوبي (18)
خوزستان(21) اهواز(2112) كليه متقاضیان استان خوزستان(21)
سيستان و بلوچستان(24) زاهدان(2418) كليه متقاضیان استان سيستان و بلوچستان(24)
فارس(25) شيراز(2536) كليه متقاضیان استان فارس(25)
قزوين(26) قزوين(2619) كليه متقاضیان استانهاي قزوين(26) و زنجان(22)
قم(27) قم(2704) كليه متقاضیان استانهاي قم(27) و مركزي (36)
كرمان(29) كرمان(2940) كليه متقاضیان استان كرمان (29)
کرمانشاه(30) كرمانشاه(3024) كليه متقاضیان استانهاي کرمانشاه(30) ، ايلام(14) و كردستان(28)
كهكيلويه و بويراحمد (31) ياسوج/بويراحمد/ (3103) كليه متقاضیان استان كهكيلويه و بويراحمد (31)
گيلان(33) رشت(3313) كليه متقاضیان استان گيلان(33)
گلستان(32) گرگان(3217) كليه متقاضیان استان گلستان(32)
لرستان(34) خرم آباد(3413) كليه متقاضیان استان لرستان (34)
مازندران(35) ساري(3527) كليه متقاضیان استان مازندران(35)
همدان(38) همدان(3823) كليه متقاضیان استان همدان(38)
هرمزگان(37) بندرعباس3709) كليه متقاضیان استان هرمزگان(37)

 

جدول شماره 2 – نام شهرستان و آدرس محل رفع نقص كارت شركت در آزمون براساس استان محل اقامت متقاضیان 

نام استــان نام شهرستـان محل رفع نقــص‌كارت نشاني باجـــه هاي رفع نقــــص
آذربايجان شرقي تبريز دانشگاه فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی تبريز: انتهای کوی منظریه – دانشگاه فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی- ساختمان 11
آذربايجان غربي اروميه دانشگاه اروميه ارومیه: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه ارومیه، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه اروميه
اردبيل اردبيل دانشگاه محقق اردبيلي اردبيل : خيابان دانشگاه ، دانشگاه محقق اردبيلي ، پردیس غربی دانشگاه-ورودی شماره 3
اصفهان اصفهان دانشگاه اصفهان اصفهان : ميدان آزادي، خيابان دانشگاه، دانشگاه اصفهان، درب شمالي دانشگاه ، ساختمان ستاد آزمونها
البرز كرج        دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج كرج: انتهای رجایی شهر-بلوار شهید موذن-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج-ساختمان اداری –طبقه دوم
بوشهر بوشهر دانشگاه خليج فارس بوشهر: بهمني – خيابان شهيد ماهيني
تهران تهران دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره (برادران و خواهران) تهران : ميدان فردوسي ، به سمت انقلاب ، كوچه شاهرود
خراسان رضوي مشهد دانشگاه خیام مشهد مشهد : بزرگراه امام علی(ع)-بلوار شهید رفیعی-رفیعی 17
خوزستان اهواز مجتمع اموزش عالي جهاد دانشگاهي -خوزستان اهـواز: جاده گلستان – بلوار پردیس – مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان
سیستان وبلوچستان زاهدان موسسه آموزش عالي غير انتفاعي هاتف زاهدان زاهدان : انتهای بلوار بزرگمهر- بعد از تقاطع جمهوری- موسسه آموزش عالی هاتف زاهدان
فارس شيراز دانشگاه شيراز شيراز: خيابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شيراز
قزوین قزوين اموزشكده فني وحرفه اي پسران قزوين (شهيدبابايي) قزوين : خیابان شهید بابایی – آموزشکده فنی شهید بابایی
قم قم دانشگاه قم قم : بلوار الغدير، بعد از شهرك قدس ، دانشگاه قم ، جنب درب ورودي دانشگاه
کرمان كرمان دانشگاه شهید باهنر کرمان كرمان: بلوار جمهوری اسلامی – دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنرکرمان
کرمانشاه كرمانشاه دانشگاه رازي كرمانشاه کرمانشاه : طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی ، سازمان مركزي دانشگاه، اداره ‌آموزش
كهگيلويه و بويراحمد ياسوج (بويراحمد) دانشگاه ياسوج ياسوج : ميدان معلم، خيابان دانشجو، دانشگاه ياسوج، ساختمان مديريت آموزشي و تحصيلات تكميلي
گلستان گرگان دانشگاه علوم كشاورزي ومنابع طبيعي گرگان گرگان : خيابان شهيد دكتر بهشتي
گیلان رشت دانشگاه گيلان رشت : بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهر بازی، پردیس دانشگاهي دانشگاه گیلان
لرستان خرم‌آباد دانشگاه لرستان خرم آباد : کیلومتر5 جاده (خرم آباد – تهران)، دانشگاه لرستان
مازندران ساري دانشكده فني امام محمد باقر(ع) ساري: بلوار خزر، خيابان شهيد مطهري(طبرستان)، دانشكده فني امام محمد باقر(ع)
هرمزگان بندرعباس دانشگاه هرمزگان بندرعباس : آزادشهر، بلوار افروز شهابی پور، مجتمع آموزشی پژوهشی بصیرت (گفتگوی تمدنها)
همدان همدان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان همدان : شهرک شهید مدنی-بلوار امام خمینی-بلوار پرفسور موسیوند-مجتمع دانشگاهی آزاد اسلامی واحد همدان
اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار