اعلام قیمت نهایی عتبات دانشگاهیان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

محمد زارع معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: هزینه‌ سفر به عتبات عالیات، تحت تأثیر نرخ ارز در بازار داخلی، تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این تغییر، قیمت نهایی بر مبنای ارز شناور محاسبه خواهد شد و بر اساس قیمت روزانه ارز متغیر است.

معاون اجرایی عتبات دانشگاهیان افزود: حدود قیمت زمینی عتبات، یک میلیون و 149 هزار و 150 تومان و قیمت هوایی از (ایستگاه تهران) یک میلیون و 820 هزار و 550 تومان است.

زارع بیان کرد: همچنین قیمت نهایی عتبات سایر استان ها نیز بر اساس فاصله ایستگاه پروازی و با توجه به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است.

وی افزود: از 24 اسفندماه تا هفتم فروردین ماه 96 نیز با 15 درصد افزایش قیمت روبرو هستیم و زائرینی که در این ایام اعزام می شوند، باید قیمت ایام ویژه را واریز کنند.

وی تصریح کرد: هزینه فرزندان نیز طبق اطلاعات زیر محاسبه می شود:

معاون اجرایی عتبات دانشگاهیان گفت: کودکان زیر 2 سال، ۱۰ درصد هزینه کامل (زمینی: 193 هزار و 600 تومان) (هوایی: 260 هزار تومان)

کودکان 2 تا 12 سال، 85 درصد هزینه کامل (زمینی 930 هزار و 150 تومان) (هوایی یک میلیون و 449 هزار و 150 تومان)

کودکان بالای 12 سال هزینه کامل لحاظ می‌شود.

زارع اضافه کرد: قیمت عتبات بر اساس امکانات و درجه هتل ها در عراق متفاوت بوده و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در تلاش است امکانات درخور و شایسته ای را در اختیار دانشگاهیان قرار دهد.

وی بیان کرد: قیمت نهایی عتبات از سوی سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا به ستاد ابلاغ می شود و هزینه اخذ شده از زائرین نیز به حساب شرکت شمسا واریز خواهد شد. این هزینه شامل حمل و نقل، اسکان، ویزا و تغذیه زائرین از شهر مبدا به کشور عراق و بالعکس است.

معاون اجرایی عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: همچنین با تفاهم نامه ای که بین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بانک ملت منعقد شده است، مبلغ یک میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در سفرهای زمینی و یک و نیم میلیون تومان در سفرهای هوایی در اختیار زائرین دانشگاهی قرار می گیرد.

زارع یادآورشد: قیمت نهایی عتبات از سایر استان ها نیز به زودی اعلام خواهد شد

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار