امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام دوره بیستم عتبات دانشگاهیان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام دوره بیستم عتبات دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام دوره بیستم عتبات دانشگاهیان ساعت ۲۴ (۱۸ آذر) به پایان می‌رسد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌و‌گو حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ثبت نام دوره بیستم عتبات دانشگاهیان از 6 آذر ماه در سایت لبیک آغاز شده و تا 18 آذرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: تمام دانشجویان اعزامی به دوره بیستم پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما ثبت نام خود را در سایت نهایی کنند، به دانشجویان توصیه می‌شود ثبت نام‌های خود را به ساعات پایانی موکول‌ نکنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: دانشجویانی که در موعد مقرر شده نسبت به نهایی کردن ثبت‌نام خود اقدام نکنند به منزله انصراف آنها از اعزام تلقی شده و زائرین ذخیره جایگزین آنها می‌شوند.

ثبت نام بیش از 38 هزار دانشجو برای سفر به عتبات
فقیهی با اشاره به آمار ثبت نام عتبات دانشگاهیان تا امروز گفت: تا به امروز حدود 38 هزار و 500 نفر از دانشگاهیان در سایت لبیک ثبت نام کرده اند که نشان دهنده میزان علاقه و رغبت دانشگاهیان به امور مذهبی و دینی است.

وی در ادامه با اشاره به بیشترین ثبت نام ها گفت: در حال حاضر بیشترین ثبت نام ها به استان تهران سپس خراسان رضوی و در نهایت استان اصفهان به خود اختصاص دارد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: اساتید دانشگاه، دختران مجرد، پسران دانشجو، متاهلین و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: با اشاره به نوسانات ارزی و همچنین محاسبه قیمت سفرهای عتبات با مبنای ارز نیمایی تمام تلاش خود را برای کم کردن هزینه سفر عتبات دانشگاهیان با همکاری سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا انجام داده‌ایم و امیدواریم افزایش مبلغ وام اعطایی بانک ملت موجب تسهیل سفر دانشگاهیان شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: جزئیات ثبت نام، نحوه قرعه کشی و اعزام دانشگاهیان به مشهد مقدس، بعد از پایان ثبت نام عتبات دانشگاهیان از سایت لبیک اعلام خواهد شد .

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار