امضای ۲ تفاهم‌نامه‌ برای اشتغال فارغ التحصیل دانشگاهی و بانوان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

امضای ۲ تفاهم‌نامه‌ برای اشتغال فارغ التحصیل دانشگاهی و بانوان

وزارت کار امروز دو تفاهم‌نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف افزایش مهارت و اشتغال پذیری جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی و تسهیل در جذب و به کارگیری جوانان در بنگاه های اقتصادی امضا کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، آئین رونمایی از برنامه های نو آورانه به منظور اجرایی شدن برنامه های اشتغال فارغ التحصیل دانشگاهی و بانوان و امضای تفاهم نامه برنامه های اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
دو تفاهم نامه جداگانه امروز شنبه ٢٤ شهریور با موضوع «ایجاد فرصت های شغلی جدید در سال ۱۳۹۷» و «برنامه های افزایش اشتغال نیروی انسانی تحصیلکرده و متخصص» در سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهوری، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ، مرتضی شهیدزاده رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی و انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شد.
این تفاهم نامه ها با هدف افزایش مهارت و اشتغال پذیری جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی و تسهیل در جذب و به کارگیری جوانان در بنگاه های اقتصادی است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار